KRIVAJA 1884-Stecaj Krivaje

You might also like

Download as doc, pdf, or txt
Download as doc, pdf, or txt
You are on page 1of 48

Federalna vlada ima 30 dana da spasi Zavidoviće

Ponedjeljak, 15 Mart 2010 13:10


| Ispis |

Dvije grupe radnika zavidovićke Krivaje, njih 172 koji nisu pristali da se odreknu
svojih potraživanja nakon čega su ostali bez posla, ali i 1.900 onih koji su nastavali
raditi u privatiziranoj Krivaji 1884, konačno su jedinstveni i njihovi predstavnici ukazali
su na istu stvar - za Zavidoviće i nekada najvećeg bh. drvnog giganta nema spasa
ako se Vlada FBiH u narednih 30 dana ne uozbilji i zauvijek ne riješi problem ove
firme.

Zakazano ročište

Iako i dalje nastupaju odvojeno, čelnik grupe 172 radnika koji traže novac po osnovu
Kolektivnog ugovora Mirsad Buljubašić i predsjednik Sindikata Krivaje 1884 Vehbija
Aličić kažu da je Federalna vlada svojim slanjem i vraćanjem loptice u privatizaciji
Krivaje ponajviše doprinijela situaciji, prema kojoj je za 14. april zakazano ročište o
pokretanju stečaja državne Krivaje, a time i blokada mogućnosti da firma u stečaju
bude osnivač privatizirane firme Krivaja 1884, s većinskim privatnim kapitalom.

- Zavidovići nemaju nikakvu perspektivu i cijeli grad sigurno propada ako propadne
Krivaja. Uz 1.911 radnika Krivaje 1884, o njihovom angažmanu direktno ovisi barem
1.000 radnika Šumsko-privrednog društva Zeničko-dobojskog kantona (ŠPD ZDK),
koji osiguravaju sirovinu za nas, te 864 radnika Ferimpexa i ostalih firmi u vlasništvu
braće Mujanović, jer obaveze koje imaju povući će i njih - kaže Aličić.

On ističe da u slučaju stečaja, te neregistriranja nove firme, propada već ugovoren


posao sa IKEA-om od 40 miliona KM.

- Uputio sam očajnički apel premijeru FBiH Mustafi Mujezinoviću da sazove


sastanak, te konačno naprave plan izvlačenja Krivaje iz sigurne smrti. Ako ne dođe
do sastanka prije 14. aprila, pomoć nam više ne treba - kaže Aličić.

Zahtjevi radnika

Buljubašić kaže da su svi radnici od početka na istoj strani, te da nikom normalnom


nije želja gašenje Krivaje.

- Rekli smo vlastima da naprave plan rješavanja problema. Od trenutka kad smo
podnijeli zahtjev za stečaj upozoravali smo i zvali Vladu FBiH da reagira i riješi naše
zahtjeve. Sada su se mnogi uhvatili za glavu. Jedan sastanak i konkretiziranje
rješenja nama će biti dovoljan razlog da, uz uvjerenje da će biti uspunjene četiri tačke
naših zahtjeva, odustanemo od daljeg procesa stečaja nad imovinom državne Krivaje
- ističe Buljubašić.

Avaz

napisao šetač, Ožujak 15, 2010


Ovaj Aličić mora uvijek nešto da zasere! Kao da je on četvrti od od trojice
Mujanovića. Šta njega briga za ljude koji nisu u 1884. Zar nije dovoljna cifra od 1911
+ 172????? Moraju li se spominjat i nekih 864 radnika koji su u drugim
preduzećima???! Što nije spomenuo i radnike Gradnje i Instalacija, Metalne??
On ili brani Mujanoviće ili vladu kada traži prava radnika!!!

Članak je dobar i u pravo vrijeme! Ja razmišljam kao i novinar! Na vladi je da riješi


problem ovih radnika i grada Zdići!

 +0

...
napisao *****, Ožujak 15, 2010
Velika radnička pobjeda (svaka čast za 172 radnika)...

 +0

...
napisao *****, Ožujak 15, 2010
Evo nama adrese koga treba potjerati Vlada.

 +0

...
napisao minja, Ožujak 15, 2010
nije istina da ima 1911-radnika,nego 1400.provjerena informacija iz kadrovskeslužbe
krivaja 1884 koji trenutno rade,a odakle im ovaj broj neznaju više ni oni

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 15, 2010
1911 radnika krivaje potpisalo sporazume i postali obaveza projekta krivaja 1884, od
toga broja 1621, bilo radno aktivno, a ostali u ili pred penziju, i ovo tije tačan podatak,
170 odlazi u peziju ovih dana , a 120, još čeka staus firme,
Za šetača upravo su to radnici gradnje , metalne istalacija, inžinjeringa itd, ukupno
860.i oni imaju isti zahtjev, nemože se ništa polovično rješavati, i oni su ti koji mogu
podnjeti žalbu
Novinar objavio u novinama izjavu koju su dali Buljubašić i Aličić. a šta će biti od toga
ko zna , narednih dana bićr satanak svih faktora, koji su za i protiv projekta, u
prisustvu rukovodstva saveza sindikata , ekonomskog socijalnog vijeća , potpisnika
ugovora, ministarstvo pravde predstavnici radnika i jednih i drugih, POSLEDNJI
SASTANAK koji će biti medijski propraćen gdje će svako moći vidjeti koje ko , ko je
za a ko protiv, vrlo brzo vidjetćete.

 +0

...
napisao xyz, Ožujak 15, 2010
Minja u pravu si.

 +0

...
napisao avdaga, Ožujak 15, 2010
XXL ja sam jedan od te grupe od 860 radnika koji su ranije privatizirani (radnici
gradnje , metalne istalacija, inžinjeringa itd, ukupno 860), u pravu si i mi možemo
podnijeti žalbu na registraciju ČAK SIGURNO ĆEMO JE PODNIJETI.

 +0

...
napisao avdaga, Ožujak 15, 2010
Ova trakavica nije presječena, jer ako se ova grupa od 172 radnika naplati morate
računati i na naša potraživanja.I SA NAMA ĆE NEKO MORATI PREGOVARATI.Ja
nisam potpisao nikakakav sporazum sa Bigama a imam izvršnu presudu.

 +0

...
napisao seka, Ožujak 15, 2010
XXL kada se namjerava održati taj POSLJEDNJI SASTANAK i gdje?O čemu će biti
rasprava?
XXL potpuno si u pravu , ništa se ne treba polovično rješavati.Ne smijemo sebi
dozvoliti luksuz da se riješimo grupe od 172 radnika a da se nakon te grupe pojave
neke nove grupe koje će kočiti projekat KRIVAJA 1884.Kao što kažeš i ta grupa od
860 ljudi?Pa i oni mogu zasmetati još i više nego ovih 172 radnika.To si u
pravu.Ništa ne treba da bude polovično.Sve se mora detaljno urediti.Pa i pitanje ovih
što su potpisali sporazume?Pa i to treba detaljno urediti, treba natjerati BIGE da
ispune svoje obaveze prema tim ljudima(zaostale plaće i doprinosi).Ne smijemo
dozvoliti da se i iz te grupe odvoji neka skupina pa blokira registraciju pa čak i
privatizaciju.Ne smijemo se igrati sa strpljenjem ljudi, ispitivati im živce, jer možemo
doći u strašne probleme.SADA JE NA ISPITU SINDIKAT.AKO OVO PROPADNE
SINDIKAT ĆE POJEST POPAŠU.

 +0

replikeee
napisao šetač, Ožujak 16, 2010
Ovaj xyz stvarno samo provocira! Minja dragi ti si u pravu kada govoriš o aktivnim
radnicima 1884, ali ima nas koji smo potpisali a nismo više u 1884 zbog penzije,
odlaska u drugo preduzeće,... kontaš!
A za XXL bi poručio da pročita novinski članak šta je novinar napisao a on izjavio
gore: rekao je 864 radnika Ferimpeksa koji su u vlasništvu mujanovića - i nije
Gradnja, instalacije, metalna u vlasništvu Biga, a možda i jest, ko zna, baš ću pitat
Polića i Radenka jesul i oni Bigini. I nemoj da iznosiš neistine u ovom momentu, jer
samo će istina na kraju da pobijedi!
De vi ganjajte registraciju i ispunite uslove za registraciju - tu je ključ svih rješenja!
A ponovit ću da se ne može registrovati bez obeštećenja samo 172 radnika! A kada
se registruje i mi koji smo potpisali tada dobijamo i nema poraženih osim Vlade koja
je i krivac za ovo stanje!!!!!!!!

 +0

...
napisao semafor, Ožujak 16, 2010
Svi će dobiti dio svog kolaća pod uslovom da mi tj171dobijemo ono što nam pripada.
Vidite već u ovoj brojci fali jedan ,a to je Mustafić njemu je Nurija već uplato staž i
ćovjek je u penziji . Vi koji ste potpisali ugovore dobit će te svoje iz ugovora .Ovi treći
tj penzioneri dobijaju odmah ćim se proda N VI i sve će se ovo riješiti samo bogami
morat će i nove gazde da malo odriješe svoje kesice da ućestuju u riješavanju ovoga
problema ,a ne da kupuju nekretnine po širom naše lijepe BiH.Vi sadašnji radnici
dobro razmislite u narednom periodu o svojim pravima i ko će vas štiti u periodu koji
slijedi jer oćito ovaj sindikat to nije u stanju ,a nije bio ni jedan do sada na strani
radnika. Pozdrav svima .

 +0

...
napisao semafor, Ožujak 16, 2010
Nemogu a da se ne osvrnem i na članak pogotovo dijela gdje stoji da propada
ugovor vrijedan 40 miliona KM . Ovaku realizaciju moram da priznam do sada nisam
vidio. Čak i kad smo bili cjeloviti sa metalnom i veći broj uposlenika ,a tada smo imali
i veće plate nije bila ovako dobra realizacija . Postavljam onda jedno pitanje ako je to
tako zašto su onda tako male plate kod vas u Krivaji 1884,a vidimo da su nove gazde
dužne i za oblovinu oko 2 miliona KM ,pa struja XXX KM , voda 2 miliona KM i boga
pitaj šta još tu fali pa se tu nameće pitanje za koga vi onda radite , gdje ide taj silni
novac koji vi zaradite i u čije đepove . Žalosno je to nema šta .

 +0

rad pod stečajem


napisao normalan, Ožujak 16, 2010
Ne vidim razlog zašto propada ugovoren posao od 40 miliona ako preduzeće ode
pod stečaj!? Zar radnici ne bi mogli da nastave raditi, a država - pošto je suvlasnik u
"Krivaji 1884" i vlasnik IP "Krivaja" da organizuje posao i nastave raditi!. Čija je
zasluga za ugovoren posao vrijedan 40 miliona???
Ako je IKEA sklopila ugovor o kupovini, ugovor se može ispoštovati da radnici rade i
primaju plaću, a ovi što bi da bogatstvo pripadne njima - neka se izbore da bogatstvo
pripadne njima!!!!

 +0

...
napisao alfa, Ožujak 16, 2010
Pitanje, koja IKEA?Je li ko vidio tu IKEA-u?Gdje se vozi roba?

 +0

...
napisao .., Ožujak 16, 2010
U Ikeinom ugovoru imaju stavke o uslovima rada radnika kao i primanja(koja kaže da
nesmije biti ispod federalnog prosjeka).Međutim ovaj lopovluk i lakrdiju je zakuhao
neko odozgo i mislim da se Mujanovićima sada ne isplati nastavak projekta jer su
uspjeli da puno duguju (i to sve Krivaja 1884 koja ne postoji bar formalno pravno)a
sva potraživanja(ko je njima dužan)pebacili su na Ferimpex,tako da su sad u ovom
trenutku dobri ccca. 10 miliona ako se odmah povuku-pod izgovorom
registracije,samo još jednom napominjem treba spriječiti pljačku preduzeća.

 +0


...
napisao *****, Ožujak 16, 2010
.., ima li šanse da će se Mujanovići sami povući iz privatizacije?

 +0

...
napisao seka, Ožujak 16, 2010
XXL kad će se desiti taj POSLJEDNJI SASTANAK na kome se treba raspraviti o
načinu isplate grupi od 172 radnika?

 +1

lopovi
napisao brutal, Ožujak 16, 2010
ovo bi bilo smijesno da nije zalosno, jos kada cujem da su Bige spasioci Krivaje i
Zavidovica, ovdje treba da je svima jasno oni iz ovoga izlaze tezi za 15-20 miliona,
sto se duze odrzava ova agonija oni ce izaci sa vise love. Oni ne samo da nisu
spasili tih "1900" radnika nego su jos zavalili SPD, komunalno i ko zna koga jos

 +0

...
napisao ., Ožujak 16, 2010
Pitanje, kakva je danas dolazila inspekcija u firmu?

 +0

...
napisao top, Ožujak 16, 2010
Pravno pitanje: imaju li radnici pravo da brane svojih 30% imovine na bilo kakav
način,pa čak i fizički-koju formu treba zadovoljiti

 +0


...
napisao ., Ožujak 16, 2010


 +0

...
napisao ., Ožujak 16, 2010


 +0

...
napisao XXL, Ožujak 16, 2010
Do sastanka bi trebalo doći vrlo brzo, u četvrtak (sutra) ima sjednica ekonomskog
socijalnog vijeća gdje će biti prisutni mnogi od onih koji su učestvovali u formiranju
krivaja 1884, mislim da će se tu dogovoriti kada bi moglo doći do satanka.
Puno pitanja ima na koja su već davno dati odgovori, tako da nevrijedi ponavljati,
Ono što bija sugerisao svima koji mogu dati doprinos, da se ovaj problem riješi,
nemojte dozvoliti da na kraju radnici pobjede radnike, to nam nikako ne treba.
Možemo se voliti ili ne, ali sada moramo biti jedinstveni da se izvuče što više može
od vlade jer je ona sve i zakuhala, ponovo naglašavam, da ne očekujemo previše,
treba dugo pregovarati i ono štose dogovori neka to i bude.
Nesmije radnik na radnika, to je nečiji cilj čitavo vrijeme huška jedne na druge,
možda i ja ponekad budem ljut, ali dugo ovo traje nema niko više živaca, jebese
njima premijerima ministrima, parlamentarcima neznaju oni štaje glad. Još jednom
razum treba pobjediti a ne emocije i mržnja, reći će nam da smo mi ugasili krivaju.
Stečaj ljudi nedonosi nikom ništa dobro, pustite stupčanicu oni samo režu građu,
nemaju finala i imaju 5x manje radnika.

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 16, 2010
Kako braniti 30% ( dionice ) još nisu upisane na nas, kada se firma registruje svako
će biti pozvan u sud da upiše svoje udjele, do tada ništa od dionica. Mismo se
izjasnili da hoćemo izvršiti konverziju potrživanja za razliku plate po kolektivnom
ugovoru u dionice, registracijom firme tek stičemo pravo upisa dionica.

 +0

...
napisao seka, Ožujak 16, 2010
XXL nikako ne treba dozvoliti da radnik ide na radnika.Sindikat tu mora biti na visini
zadatka.Barem sada ima dobrog predsjednika Bajramovića koji je čovjek "čvrste
ruke".
XXL ako se registruje Krivaja 1884 imaš li čvrsta obećanja da će novi poslodavci
(bige) ispuniti preuzete obaveze (isplte zaostalih plaća i doprinosa)?Šta je sa
redovnim plaćama, da li će doći do povećanja?Zašto se ne ide na to da Vlada isplati i
ovih 12 miliona KM za plaće (ovim 1911 radnika)?Može li se i to dogovoriti?Sigurno
je da firma pod ovakvim uslovima neće moći isplatiti zaostale plaće a i bige nemaju
taj novac na kamari.Da li postoji mogućnost da se povećaju redovne plaće a zaostale
bi se mogle i oprostiti?Neka redovna plaća radniku za mašinom bude minimalno 600
KM.

 +0

...
napisao seka, Ožujak 16, 2010
Treba povisiti redovne plaće radnicima što rade i koji namjeravaju nastaviti raditi u
Krivaji 1884 ako se registruje.Oko 1400 radnika.A ona razlika od 500 radnika koji su
potpisali sporazume a ne rade više u firmi neka i njih isplati Vlada.Nisu to neke velike
pare.A ovih 1400 koji nastave raditi u Krivaji 1884 treba da se odreknu zaostalih
plaća a da im se povećaju 100 % redovne plaće.Pa ako je neko imao 300 maraka
plaće da ima 600 maraka.

To bi bilo višestruko korisno za sve.Radnici bi imali dobre plaće (mogli bi dizati


kredite u bankama) a poslodavci bi se riješili tereta zaostalih plaća.Niko ne bi bio
nezadovoljan plaćom.
Odmah nakon registracije treba krenuti sa aktivnostima na odricanju od zaostalih
plaća.

 +0

...
napisao seka, Ožujak 16, 2010
Oni koji namjeravaju da nastave raditi bi trebali biti na visini zadatka i iz patritskih
razloga da se sačuva firma bi se trebali odreći zaostalih plaća a da im se povećaju
redovne plaće.A ostale koji ne namjeravaju raditi u firmi neka isplati Vlada.

 +0

...
napisao seka, Ožujak 16, 2010
Evo ja nudim Bigama povećajte mi redovnu plaću na 600 maraka ja ću se odreći svih
zaostalih plaća, stim da mi plaću od 600 maraka isplćujete bez umanjenja i otkaza u
narednih pet godina minimalno (60 mjeseci).
Ako može da odmah potpišemo novi sporazum?

 +0

...
napisao seka, Ožujak 16, 2010
Dat ću vam pojeftino i svoje dionice.Ili mi i na dionice povećajte plaću.

 +0

...
napisao winner, Ožujak 16, 2010
Ima jedna dobra narodna crnogorska poslovica "BOŽE ODUZMI MI SVE SAMO
PAMET NEMOJ"

 +0

...
napisao ., Ožujak 16, 2010
Ova seka majko mila, bez komentara.UZMITE MI DUŠU...žalosno.Pozdrav wineru
:Čitam tvoje komentare.OK su.

 +0

...
napisao ., Ožujak 16, 2010
Ali ovo sekino mi više miriše na neke već stvorene planove, koji će se vjerovatno i
realizirati.

 +0

...
napisao rebus, Ožujak 16, 2010
Piše Vehbija šta mu je milo i šta mu paše i pod različitim šiframa, pa kao da do sada
nije razotkrio i ogolio se javnosti ko je on, kakav je i koliko je površan mentalni sklop,
sa niskim poltronskim porivima. Laž i muvanje istine je njegovo osnovno oružje i to
se vidi čak i na banalnim stvarima o kojima priča. Jednom je rekao javno na zboru za
vrijeme štrajka prije tzv. privatizacije "RADNIKE MOŽEMO PREVARITI ONOLIKO
KOLIKO ONI NE ZNAJU" a prethodno je lagao kao i obicno, i nije mi bilo jasno koliko
čovjek treba biti ohol i lud da tako nešto kaže, u koju svrhu bi to normalan čovjek
uopšte rekao. Imao je u stvari bolesnu potrebu da se naruga i podcijeni masu pred
kojom je stajao, jer se osjećao i ponašao kao tako važan sam pred sobom, a niko mu
drugi nije ukazivao nikakvo uvažavanje, a ustvari nije on ništa pametniji od većine iz
mase kojoj se obraćao, ali činjenica je i da su radnici ipak prevareni. Ali ja imam vjeru
u to da ko god je u službi laži i nepravde na kraju se sam valja u tome, a pravda i
istina dođu na tron, kad tad.

 +0

za seku i XXL
napisao šetač, Ožujak 17, 2010
Prvo seki: Draga Seko šta to ti bolan pišeš! Ti sigurno radiš u režiji, i da ti je plaću od
600 km. Bige i ako sklope sa tobom sporazum na 600 km, oni će to umanjiti svim
radnicima na 450÷500 zbog realizacije i eto propade sporazum. I minimalna plaća je
360, pa radnici dobivaju 250÷300 u nekim pogonima! I to je sporazum koji oni krše!
Ne vjerujem da će oni na to pristati. A moram i ovo da napišpem, nemoj ti njih braniti
i žaliti, ti kao da si njihova seka pa ih "žališ" - ljude koji obrću milionima - ti njih žališ.
Oni dobivaju od države sirovinu jeftiniju 25% da bi oni isplatili one zaostale plaće i to
je dogovor između Vlade i Ferimpex-a šta će ko da preuzme! Oni su za dosta radnika
već kompenzirali ove zaostale plaće u njihovim proizvodima, i ostalo je još radnika
koji to nisu mogli ili nisu htjeli da kompenziraju. I nemoj sada praviti haos ovdje na
portalu!

Drugo za XXL: Najvažnije u životu je da čovjek ima od čega da živi ili je socijalni
slučaj! Nemoj ti opet da se protiviš jednom lijepom i mudrom razmišljanju
komentatora "normalnog" pod naslovom rad pod stečajem! i ja se slažem sa
"normalnim" i ja bi isto to napisao. Zašto radnicima se ne bi moglo omogućiti rad i da
primaju plaću - ima ugovoren posao - pa neka ga radnici završavaju. Ima u 1884 i
komercijalista pa neka sebi zarade plaću - neka traže kupce.
Ti to onako odbacuješ olako bez imalo razmišljanja. Ljudi u Stupčanici rade, primaju
plaću, a pod stečajem su.
Tebi je izgleda teško da se upustiš u takvo razmišljanje, jer ti dalje razmišljaš kao:
KOGA POSTAVITI ZA GENERALNOG I razmišljaš odmah o drugim KADROVSKIM
PROBLEMIMA, a ne razmišljaš kao "normalan" kada kaže da radnici trebaju nastaviti
raditi, primati plaću za svoj rad i živjeti.
Nemoj se ti sikirati za kadrovska rješenja u stečaju. To je sekundarno pitanje. Tada
država mora da pomogne državno preduzeće u stečaju, ili neka ga odmah likvidira
bez stečajnog postupka, bez mučenja ljudi i držanja ih u neizvijesnosti. Ili neka sami
radnici odmah zapale preduzeće jer svakako su na socijali.

 +0

...
napisao top, Ožujak 17, 2010
Ako su predviđeni udjeli radnika prilikom registracije zašto nije oblik dioničko
društvo,a zamislite da oni sirovinu isporučuju svojim Montažnim kućama godinu
dana,a koju ne plaćaju šumarstvu

 +0

...
napisao reper, Ožujak 17, 2010
ČUO SAM DA SU 172 RADNIKA DOBILI SVE ZAOSTALE PLAĆE PO
KOLEKTIVNOM UGOVORU (SVE IM VLADA ISPLATILA).NAVODNO PARE IM
LEGLE NA RAČUNE U BANKAMA U IKB BANCI I DRUGIM BANKAMA.KO NE
VJERUJE NEK PROVJERI.
ETO 172 RADNIKA SU IZGLEDA DOBILI SVOJE PARE A ŠTA ĆE TE VI 1911 KOJI
STE POTPISALI SPORAZUME.
ČESTITAM 172 RADNIKA, USPJELI STE.

 +0

...
napisao reper, Ožujak 17, 2010
ENO SVI 172 RADNIKA U GRADU U CENTRU GRADA KOD IKB BANKE I U
BANCI.KO NE VJERUJE NEK IZAĐE IZ FIRME PA DA VIDI.

 +0

...
napisao ake, Ožujak 17, 2010
ISTINA JE I JA SAM ČUO DA SU 172 RADNIKA DOBILI SVE SVOJE PLAĆE PO
KOLEKTIVNOM UGOVORU , ENO IZGLEDA PARE IM LEGLE NA RAČUNE U
BANKAMA, SVI SU U CENTRU GRADA ISPRED IKB BANKE.PA ONI SU IZGLEDA
STVARNO DOBILI SVOJE PARE.

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 17, 2010
Za rebusa, ja ti dajem kovertiranu i doživotnu punomoć i obezbjedit ću ti to od većine,
samo stani pred 2000 radnika koji su prošli ovo golgotu i sva obećanja, pa im
predloži šta je to za njih i tebe najbolje, najlakše je pričati ponekad bi trebalo nešto
uraditi ili bar predložiti.
Evo kako ti sebe predstavi ja steko utisak da si najbolji i najpošteniji a nama baš
takav treba budi lider povedi narod u spas i bolje sutra, niko nije bolje nudio od ovoga
u šta smo se sada uvalili možda ti imaš bolji prijedlog dajga čovječe spašavaj nas.
Šetač: rad pod stečajem nije isključen ako tako procjeni stečajni upravnik, ali tada
nema obaveza iz ugovora pa ni zarađenih plata, a pitanje je koliko bi to radnika radilo
i koji bi to pogoni radili, proglašavanjem stečaja sve je drugačije nema ove uprave ,
nema organizovanja sindikata, stečajni upravnik je sa ovlastima kao visoki
predstavnik, ali on nema obaveza prema radnicima kad su u pitanju potraživanja
ranije stečena sve se gasi, ponovo to je najgore riješenje, ali je i to riješenje samo
ovo treba prekinuti čim prije.
Ako se firma registruje onda se mora preregistrovati u dd, tako je po zakonu ali onog
dana kada mi upišemo svoje udjele.
Bujrum rebus na čelo naroda mi te čekamo, a XXL je moj konfekcijski broj a ne ime.
Seko puno priče a malo je šta kazano, pravila su postavljena u ugovoru, i on ili će se
provoditi u cijelosti ili raskinuti, nema potrebe nešto novo izmišljati, ako bi se ispunili
naši zahtjevi to je san snova za sve.

 +0

...
napisao www, Ožujak 17, 2010
JESU 172 RADNIKA, DOBILI SU OD VLADE SVE PLAĆE PO KOLEKTIVNOM
UGOVORU NA RAČUNE U BANCI.

 +0

komentar i čestitka
napisao šetač, Ožujak 17, 2010
Dragi XXL kada ja procijenim stvari i rad pod stečajem - to je ipak bolje nego nikako i
ništa ne primati. Ugovor postoji sa kupcem najvećom zaslugom radnika, i oni neka ga
ispoštuju za ovu godinu, a vjerujem da će se saradnja sa IKEA-om nastaviti, jer je tu
kvalitet i zadovoljstvo obostrano. Samo je bitna brza reorganizacija i td. Najvažnije je
da radnici imaju od čega živjet, a potraživanja - zarađene plaće, dionice, . koji će
narodu klinac kada se nema ni za preživljavanje. Sada su uposleni skoro svih 1400
radnika, a zbog sirovine nije uposlenost 100%, pa se nadamo kada bude Krivaja opet
državna - u prelaznom periodu, da će svi biti radno angažovani, mislim na stečajni,
nedaj Bože period. Ali eto kada se dovede do takvog stanja čovjek zarmišlja o
alternativama!

Ali nadajmo se da do toga neće ni doći, jer ova isplata ovih zaostalih plaća kako pišu
ovim 172 radnika daje dobre nade da do toga neće doći, i da ćemo i mi 1910 radnika
dobiti svoje.

Da se hoće javiti minja ili neko od 172 radnika da potvrdi ovo što se piše. JA IM
ISKRENO ČESTITAM I NEKA PUSTE I NAS 1910 RADNIKA DA I MI MALO
SLAVIMO, A NE DA UMIREMO! NEKA SE REGISTRUJE 1884, I NEKA SE
POVUČE STEČAJ!!!!!!!!!!!!

 +0

...
napisao rade, Ožujak 17, 2010
I ja sam čuo da su 172 radnika dovila sve plaće po kolektivnom ugovru od
Vlade.Priča se na sve strane.Izađeš na ulicu to bruji, a i po pogonima.

 +0

...
napisao ., Ožujak 17, 2010
Da li 172 radnika dobili te plaće?
Ako jesu fala Bogu.

 +0

za šetača
napisao minja, Ožujak 17, 2010
kolega na stranici gdje si tražio moj odgovor,odgovorio sam ti i za zbivanje koje je u
toku,nisu zaostale plate u pitanju nego naknade sa biroa za nezaposlenost.nemojte
ljudima širiti razne dezinformacije i nemojte im prisjedati na muku.ovo ti je a i ostalim
100%-tačna informacija.pozdrav i vrati se na staru stranicu pa pročitaj odgovor koji si
tražio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 17, 2010
Ovo je odlika naše vlasti ljudi imaju prevo za naknadu na birou kao nezaposlena
osba, kada se ugovor raskine sa zaposlenikom a da to nije krivicom zaposlenika, i
evo kao što vidite da posle 18. mjeseci direktoru zavoda za zapošljavanje došlo iz
guzice u glavu, da radnici su dobili što im po zakonu ripada, naknadu na biro za
nezaposlene, naknada zavisi od dužine staža.
Šetač sve je bolje od ove agonije ovo sve previše dugo traje a život je tako kratak,
stečaj je dženaza za preduzeće sa ovakvom nesposobnom vlasti,

 +0

...
napisao seka, Ožujak 17, 2010
XXL hoće li se sutra (četvrtak) održati taj POSLJEDNJI SASTANAK na koje se treba
naći rješenje za 172 radnika?

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 17, 2010
Seko- neće sutra, premijer Mujezinović nema kaže vremena da za svaku šušu
zakazuje sastanak, eto za njega mi smo šuše, ali vidjećemo čija majka crnu vunu
prede, ako neće brdo Muhamedu hoće Muhamed brdu, dali smo mu roka 7. dana
poslije toga idemo mi njemu, slažešli se sa prijedlogom, seko pa i ostali...

 +0

...
napisao seka, Ožujak 17, 2010
Ispravno XXL , SINDIKAT MORA BITI TAJ KOJI ĆE RAZRIJEŠITI OVAJ
GVORDIJEV ČVOR.Dosta je više tog nipodoštavanja od strane Vlade.Kao premijer
nema vremena.Mora taj gospodin da ima vremena.Ispravno što mu je dato roka 7
dana (iako mu ja ne bi dala toliko već samo 2 dana).Ali eto.Oni moraju odriješiti kesu,
moraju isplatiti tih 172 radnika, moraju osigurati sirovinu, omogućiti normalno
poslovanje, pomoći u registraciji firme.Pa ko je novim poslodavcima i "uvalio" ovaj
problem , pa Vlada naravno.Dobro Mujanovići i imaju strpljena sa Vladom.Ali to na
stranu SINDIKAT MORA URADITI NEŠTO, TREBA OVU SITUACIJU DIGNUTI NA
NIVO, TREBA SVAKI DAN ORGANIZOVATI PROTESTE, SVAKI DAN I DAN I NOĆ
PO NEKOLIKO STOTINA KRIVAJINIH RADNIKA TREBA DA PROTESTVUJE
ISPRED SJEDIŠTA VLADE U SARAJEVU.Treba ih pritisnuti da SE KONAČNO
FIRMA REGISTRUJE.
XXL kada se očekuje registracija (presuda suda u Tuzli)?

 +0

...
napisao seka, Ožujak 17, 2010
SINDIKAT TREBA DA ORGANIZUJE STALNE PROTESTE.
Da li ćemo se ubrzo riješiti ovog problema sa 172 radnika?
ALI I SINDIKAT TU TREBA NEŠTO DA UČINI, STALNI PROTESTI I PRITISCI NA
VLADU, STALNO BEZ POPUŠTANJA, DOK NE DADNU PARE, PA I KADA DADNU
OPET, STALNO DA NAS NE ZABORAVE.

 +0

...
napisao rebus, Ožujak 17, 2010
Iako mislim da bi svakom normalnom čovjeku koji koliko-toliko drži do svoga "ja"
trebalo biti ispod časti da se na bilo koji način prepucava sa XXL odnosno Vehbijom,
ja ne mogu da obuzdam potrebu da ukažem na to koliko je taj čovjek neuravnotežen
i patološki lažov, ali razumljivo je , kad zagaziš u glib nemaš kud. U svom komentaru
od 9.marta u pretprošlom članku kaze XXL "Vozdra, nemam namjeru više se javljati,
za 10 dana idem na put, poželite mi sretan put, valjda sam zaslužio." A od tada nema
dana da nije bulaznio sa komentarima, nadat je se da će makar otići na put pa da se
malo odahne, za 172 radnika čas govori najgore i najnepriličnije uvrede a čas je
samo malo ljut na nas, čovjek je slučaj za duboku psihoanalizu. Što se tiče intelekta
bespredmetno je pričati, sve je očigledno ko je sposoban dokučiti i spoznati. On će
meni kaže "dati kovertiranu i doživotnu punomoc i obezbijediti mi to od većine da
stanem pred 2000 radnika umjesto njega" HAHAHA, je li to od one većine koje se
isčlanila iz Sindikata zbog njegove visosti, Bože sačuvaj, taman kad pomislim da
čovjek ne može niže i ne može gluplje on ponovo iznenadi, čitam otvorenih usta
njegove komentare što od smijeha, što od čuda, taj "čovjek" je stvarno čudo
neviđeno.

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
XXL samo ti nastavi javljati se i ne obaziri se na rebusa.Ima nas još koji cijenimo
tvoje zasluge.
Je li odgovorio premijer Mujezinović ili da mu idemo u Sarajevo pod prozore?

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Ne znate vi koliko se SINDIKAT borio za radnička prava a Vehbija Aličić naš
predsjednik JE JEDAN VELIKI ČOVJEK, HUMANISTA, POŠTEN, ŽELI SVE
NAJBOLJE RADNICIMA, SVE RADI DA ZAŠTITI PRAVA RADNIKA.

XXL kada će ovih 172 radnika dobiti svoje pare po presudama?


Ovi razgovori sa Vladom hoće li se to tada postići dogovor?
Sa kojeg računa kada Vlada kaže da nema para?


 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
XXL da li je Vlada donijela odluku o isplati sredstava ovim 172 radnika ili da ih mi
moramo prisiliti protestima?
Ako se omišljju treba im protestima dati do znanja da SE NE OMIŠLJAJU PREVIŠE.
Da li su donijeli odluku?

 +0

...
napisao rebus, Ožujak 18, 2010
Pa šta čekate, idite pred Vladu i tražite potpuno rješenje za 172 radnika, samim tim
ovakvi kao famozna ""Seka"" za same sebe, mi ćemo vam biti vječno zahvalni!!! A ne
samo ponavljati iste komentare do besvjesti, zvuči bolesno!

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Rebus jesi li ti neki psihijatar?Ako jesi gdje si studirao?

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Rebus, ako tim 172 radnika mi iz SINDIKATA izganjamo da dobiju pare, protestima,
blokadom puta, pregovorima sa premijerom, šta misliš da li će nam ti radnici dati
barem 10% od onog što dobiju?
Mislim, bio bi red, svačiji trud treba platiti, pa i naš.PA DA SE DOGOVOVORIMO,
ima li ko od otpuštenih radnika za dogovor?

 +0

...
napisao brutal, Ožujak 18, 2010
Seko molim te prestani oralno zadovoljavati XXL-a gadis mi se, i izadji mu vise iz
guzice suncan je i topao dan i da nezaboravim dajte pomozite jadnim Bigama
provedite humanitarnu akciju po pogonima i sakupite im sta crkavice neka im se
nadje ljudi su toliko ulozili u ovu Krivaju da im to moze vratiti onaj mali cigo sto prosi
ispred poste (a on to naprosi za minut).

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Brutal ja sam samo zaljubljena žena, koja voli Vehbiju Aličića.Pa ko ga ne bi volio,
kada je tako zgodan tip i duša od čovjeka.
Uvijek ću ga braniti, jer žena kada voli muškarca je lavica.I nemoj da ga više
napadate.On je moj najbolji i najljepši i sve najbolje od muškog svijeta.
To je ljubav.Zar je zabranjeno voliti?

 -1

...
napisao top, Ožujak 18, 2010
Gospodo,
nemojte da brinete o stečaju,nema govora da se to dogodi,jer ovdje su u talu veliki
igrači i sve dok se to ne svidi na Bige ili debelo ne profitiraju ova ujdurma se neće
okončati.Problem je što sindikat ne igra igru kojom će radnike i njihove interese
dovesti u dobru poziciju jer objektivno samo zahvljujući neznanju radnika i
"nesposobnošću "našeg sindikata mi smo u poziciji u kojoj jesmo.Potrebno je
angažovati(ali hitno)dobrog advokata koji će u ime radnika(onih 30%)predstavljati
kapital u projektu privatizacije a nedozvoliti da Bige određuju kolika je to
vrijednost.Predlažem formiranje jednog tima ispred radnika koji će ostvariti kontakt sa
Ismetom Bajramovićem,upoznati ga sa situacijom i izdefinisati smjernice djelovanja u
samom projektu jer Vehbija zna puno o samom projektu međutim mislim da ga imaju
u šahu i da je nemoćan.Zato bi bilo dobro tako djelovati i radi njega i radi nas,jer on
sam ne smije da izađe iz projekta.

 +0

...
napisao brutal, Ožujak 18, 2010
Seko= mozes ti Vehbiju voljeti u slobodno vrijeme i vikendom ali nemoj nam zivot
gadit tim svojim poltronskim izjavama i naravno da znam da zena kad voli je lavica ali
izgleda da si ti tuka ili biba sto bi nas narod rekao,

 +0

...
napisao rebus, Ožujak 18, 2010
Pitam se ""Seko"", ako si ti stvarno neka seka, kako li si ti tek lijepa ako ti je Vehbija
lijep sa onom obješenom, podbuhnutom facom, uz to licemjerni, seoski
primitivac.???A to da vam damo 10%,TAMAN POSLA, vama je to svejedno nista a
nama puno, ako smo već kod računice.! A to ako vi nama nešto izganjate, biće to i u
vašem interesu, a vrijeme će pokazati kolikom, a ja sam skeptik oko svega a glede
vas u Krivaji pogotovo, vjeruj mi

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
I lavice i tuke i bibe su ženskog roda.
Nemoj ti meni brutal dirati mog Vehbiju.On je divan čovjek.

 +0


za seku
napisao minja, Ožujak 18, 2010
ja neosjeti na svom kontu da si ti izdvajala za nas sa otkazom po 10%-od dobijenih
zaostalih i zarađenih plata.dosada se nisi javljala sa takvim idejama a i ta ideja sa
vehbijom ti toliko smrdi da ne vidiš dalje od nosa.neznam kada si počela raditi i koliko
radiš u krivaji pa da nisi vidjela sve vehbijine vrline ali eto ti kao jedna lavica trebala si
naći malo žešćeg partnera a ne takog levata.pozdrav za rebusa i ostale
komentatore........

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Minja to iz tebe govori zavist.Zavidni ste Vehbiji što je muškarčina, uspješan čovjek,
predsjednik sindikata, poslovan čovjek, pun love, zgodan, lijep, i jako duševan i što
ga žene vole.
Pa nije vas Vehbija natjerao iz firme.Pitajte Nuriju za neke stvari.A i sami ste izabrali
svoj put.Šta moj vehbija ima s tim.Sami pali sami se ugruhali.

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Opet ćete vi moliti mog Vehbiju prije nego on vas.Vi ste strašno nezahvalni.
Trebate mom Vehbiji podići SPOMENIK KAO RADNIČKOM HEROJU.

 -1

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Samo mi je žao mog Vehbije što se puno sikira za vas.Ne bi trebao toliko, može
obolit, a i vi niste baš nešto posebno zahvalni.Ni 10% mu ne možete dati a toliko se
bori za vas.Baš je ovaj svijet nezahvalan.

 +0

...
napisao rebus, Ožujak 18, 2010
Sve su prilike da si se ti dobro ugruhala, kako kažeš, i to u glavu. Čuj poslovan
čovjek, pun love, odakle li mu. A da, pričao je jednom prilikom da je od rakije i meda
koju proizvodi kupio auto. Samo za smlatave žene on je muškarčina. A tebi jadnoj ni
ne treba lova, ti živiš od ljubavi. Samo, sve mi se čini da nam se to opet naš Vehbijica
javlja pod psedudonimom "Seka". Sada mu je nadošla faza da prikaže kako i njega
neko podržava i voli pa "hvalite me usta moja", vidio da nema svrhe sve drugo,
nadam se da ne griješim, jer i do sada su se moje pretpostavke pokazale kao tačne.
Bio je i "sanjar" i "XXL" i razotkrio se, pa što ne bi bio i seka.?

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Rebus je jako vidovit, ima vizije .

 +0

...
napisao alenko, Ožujak 18, 2010
Ima li kavih rezultata, šta je sa pregovorima sa 172 radnika?Hoće li Krivaja pod
stečaj?

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Rebusu je moj dragi Vehbija toliko bitan u životu, da mu se priviđa i u jednoj
ženi.Drago mi je što je toliko popularan.

 +0

...
napisao rebus, Ožujak 18, 2010
Draga moja ili dragi moj "seka" priviđenje je ono što vidimo ili nam se čini da vidimo,
a ovdje je slučaj da se u tvojoj bljutavoj priči, načinu izražavanja, logici kojom se
služiš, užasno lošoj gramatici i svemu drugom odražava i prepoznaje upravo Vehbijin
mentalni sklop, karakterni i mentalni nivo, sve na njega liči, ja ga slučajno i nažalost
malo bolje poznajem. A ko zna možda je i svoju dragu ženku upregnuo u službu.
Njegovu "popularnost" sigurno niko moralan i normalan ne bi poželio, a vjerujem ni
sve ono što je stekao na svoj način, zbog čega je i postao "popularan".

 +0

za seku
napisao minja, Ožujak 18, 2010
ZAMOLIO BIH TE LAVICE DA VI NAĐETE ZGODNU LOKACIJU ZA TAKO
GRANDIOZAN PROJEKAT SAMO NEZNAM TKO ĆE PLATITI KOMUNALCIMA
ZDK-ona DA POKUPI SILNA GOVNA SA ISTOG SPOMENIKA JER BI BILO
SRANJA I DAN I NOĆ A TO NETKO TREBA I MORA PLATITI.NEZABORAVI DA BI
TO BILA URBANA LOKACIJA PA SAMIM TIM I KOMUNALNE USLUGE SU DUPLO
SKUPLJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POZD
RAV ZA REBUSA I OSTALE ZALJUBLJENIKE KLASIČNE EROTIKE TJ.LAVICU
"SEKU"

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Rebus ne samo da je studirao psihijatriju i psihologiju, razumije se u okultne znanosti
(jer vidi i čuje i ono što drugi ne mogu da vide-ima nadpriroden moći) već je eto sada
otkrio da je i poznavalac bosnskog, srpskog i hrvatskog jezika, vrstan gramatičar i
književnik.Svaka čast na svestranoj obrazovanosti.Jako lijepo od rebusa, što toliko
načitan, da sve zna.
A to što minja kaže za spomenik, na njemu ne bi niko mogao niti smjeo da sere,taj bi
spomenik čuvala vojska i imao bi i počasnu stražu ko titov grob.Vehbijino bi ime bilo
ispisano zlatnim slovima.Ime veliokog borca za radnička prava.A cijela Federacija
BiH i šire bi dolazila na spomenik da se pokloni velikom junaku i da mu oda počast a
među svima i rebus i minja i El Fatih i ostali od 172 otpuštena radnika i njihova djeca,
unučad i praunučad.Treba li još da pojasnim?

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Rebus ne samo da je studirao psihijatriju i psihologiju, razumije se i u okultne
znanosti (jer vidi i čuje i ono što drugi ne mogu da vide-ima nadprirodne moći) već je
eto sada otkrio da je i poznavalac bosanskog, srpskog i hrvatskog jezika, vrstan
gramatičar i književnik.Svaka čast rebusu na svestranoj obrazovanosti.Jako lijepo od
rebusa, što je toliko načitan, da sve zna.
A to što minja kaže za spomenik, na njemu ne bi niko mogao niti smjeo da sere,taj bi
spomenik čuvala vojska i imao bi i počasnu stražu ko titov grob.Vehbijino bi ime bilo
ispisano zlatnim slovima.Ime velikog borca za radnička prava.A cijela Federacija BiH
i šire bi dolazila na spomenik da se pokloni velikom junaku i da mu oda počast a
među svima i rebus i minja i El Fatih i ostali od 172 otpuštena radnika i njihova djeca,
unučad i praunučad. A NA SPOMEIKU BI PISALO SPASIOC "KRIVAJE" ALLAH GA
NAGRADIO.Treba li još da pojasnim?

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
XXL javi se POTVRDI SVOJE UČEŠĆE NA PORTALU.

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 18, 2010
Svaka čast seko, nak si pokazala tim primitivcima (šumnjacima) , tako se bori prava
lavica.Tvoj lav je tu, da pomogne.
Pusti seko njihovu bezveznu priču, neka baljezgaju.Sada me boli ona stvar ako i
pokrenu stečaj, šta me briga JA SAM SE SNAŠAO, IMAM DOVOLJNO NOVCA DA
SUTRA MOGU POČETI ŽIVJETI U SARAJEVU.Ko ih šljivi, nisu vrijedni ni pišljive
bobe.
Pišajte vi samo uz vjeetar.Ništa vi meni ne možete.

 +0

...
napisao seka, Ožujak 18, 2010
Dragi moj lavić

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 18, 2010
KRIVO VAM ŠTO IMAM PARA.CRKNITE OD MUKE KO VAS ZAŠTO.ŠTO I VI
NISTE BILI SPOSOBNI PA SE SNAŠLI.PRIJETITE NEKIM STEČAJEM MA GONITE
SE, ŠTA ME BRIGA ŠTA ĆETE URADITI, ŠTO SE MENE TIČE SAD GA
OGLASITE, OVO TRENA, MENE TO NE BRINE, JA SAM SE DOBRO SNAŠAO I
DOBRO ŽIVIM I ŽIVJET ĆU I AKO SE OGLASI STEČAJ.

 +0

...
napisao Muhamed, Ožujak 18, 2010
Šta je sa pregovorima sa 172 radnika , da li će se naći neko rješenje?

 +0

pregovori
napisao minja, Ožujak 19, 2010
IDUĆE SEDMICE ISPLAĆUJU SE ZAOSTALE PLATE,OTPREMNINE I PRVA RATA
OD TUŽBI,KOJE ĆE BITI ISPLAĆENE DO 14-OG APRILA A AKO SE NE ISPLATI
DO DOGOVORENOG ROKA NEĆE BITI REGISTRACIJE!!!!!!!!!!

 +0

...
napisao semafor, Ožujak 19, 2010
Nije to baš tako XXL . Pošto postoji više krivičnih prijava treba dati neka
objašnjenja ,a i odgovarati za ta pčinjena dijela . Za stanove u Sarajevu se zna ,a zna
se da i imaš para i neka ali češ morati dokazati i porijeklo tog novca i to ne nama
nego baš sudovima u Sarajevu a i blizu ti pošto si se snašao baš u Sarajevu . Bolje
bi bilo da se ovih dana pozabavite oko problema stećaja i riješavanja 172 radnika jer
vrijeme brzo prolazi sad će 14.04.2010.Pozdrav svima SLOBODA NARODU

 +0

...
napisao Muhamed, Ožujak 19, 2010
Ne razumijem ovo minja što si napisao:
"IDUĆE SEDMICE ISPLAĆUJU SE ZAOSTALE PLATE,OTPREMNINE I PRVA
RATA OD TUŽBI,KOJE ĆE BITI ISPLAĆENE DO 14-OG APRILA A AKO SE NE
ISPLATI DO DOGOVORENOG ROKA NEĆE BITI REGISTRACIJE!!!!!!!!!! "
Kome se isplaćuju zaostale plaće, u koliko rata, je li po presudama ovih 172 radnika?

Je li Vlada donijela odluku o tome?



 +0

...
napisao Muhamed, Ožujak 19, 2010
Minja,stvarno je li napokon Vlada došla pameti pa je donijela odluku o isplati
potraživanja 172 radnika po tužbama, je li to Allaha ti reci.Ako je to to je odlično.

 +0

za minju
napisao šetač, Ožujak 19, 2010
Ne mogu da ne prokomentarišem ovo što je napisao minja!
Zašto bolan prkosiš i pričaš "NEMA NIŠTA OD REGISTRACIJE AKO SE SVE NE
ISPLATI DO TADA 14.04."????
Ja vama želim svu sreću i uspjeh, ali molim te pusti i nas koji smo potpisali da malo
slavimo registraciju čime bi i mi dobili svoja potraživanja, i ako nedaj Bože ostane
slučajno jedna rata za uplatu, vi bi lili toliko tvrdi da bi pustili da mi pocrkamo od gladi,
a npr. vama bi te pare legle za par dana?
De molim te razmisli o svom zadnjem komentaru i izvrši korekciju na vrijeme, jer valja
ti čovječe preko ćuprijice, a pitaj roditelje ako su živi kakva je to ćuprijica. Meni su
moji roditelji govorili dok su bili živi, da je to čuprijica preko koje te mogu prevesti
samo dobra djela! A kada se padne sa te ćuprijice ide se ravno u džehenem, a ako
ne znaš šta je to i to pitaj nekog!

 +0

...
napisao Muhamed, Ožujak 19, 2010
šetač da li je zaista Vlada došla pameti i odlučila da grupi od 172 radnika isplati
njihova potraživanja iz presuda (zaostale plaće, plaće po kolektivnom ugovoru)?
Ako je tako pa to je odlično, BIT ĆE REGISTRACIJA.

 +0

za Muhameda
napisao šetač, Ožujak 19, 2010
Pa ja nisam siguran, eto oni se hvale, a ja čitam njihove komentare! Mene isto tako
raduje da ako njima isplate - možemo očekivati registraciju, i mi onda možemo skupa
slaviti, jer će se i naša potraživanja tada požeti da realiziraju!
Znači, ja ne učestvujem u pregovorima i ne znam dokle je to doguralo, ali
pretpostavljam da je na sceni mudrovanje oko isplate u ratama i kad koja rata treba
da legne. Oba pregovarača treba da budo dovoljno mudra, da riješe problem na
zadovoljstvo svih nas!!!!!
Pod mudrost podrazumjevam pristajanje na prijedog suprotne strane, a ne biti kao
mazga uporan u nečemu (npr. veoma dugo vrijeme isplate, isplate odjednom....)!
Treba da uslijedi jedan normalan dogovor - po meni je to isplata u ratama, a rade
neka budu razumne - ja bi bio zadovoljan da se isplati u roko od godinu dana. A sada
kako će oni dogovarat - to je do njih i do njihove "mudrosti". Nije mudrost ako imaš
muda, nego je mudrost pristajanje na dogovor!

 +0

...
napisao Muhamed, Ožujak 19, 2010
Nama je bitno da se Krivaja 1884 registruje.Vlada ima para, nek im što se mene tiče
dadne odmah, da se odmah i riješi problem oko registracije.

 +0

...
napisao rebus, Ožujak 19, 2010
Minja je napisao istinu , do 14.aprila 2010.godine, 172 otpuštena radnika će dobiti
sve do posljednje marke iz presuda za plaće po kolektivnom ugovoru.

 +0

...
napisao Muhamed, Ožujak 19, 2010
Ima li ko od otpuštenih radnika da kaže da li je istina da će dobiti od Vlade to što
traže i kada je Vlada donijela odluku?

 +0

za Muhameda
napisao šetač, Ožujak 19, 2010
Pa Muhamede, minja je napisao a i rebus, da trebaju da dobiju te novce. Oni su
otpušteni radnici i oni te pare očekuju sada! A da li je to istina, i da li oni nas
provociraju - pokazat će vrijeme! A kada je vlada donijela tu odluku i to je nebitna
informacija! Važno je da se problem riješi!

 +0

za šetača
napisao minja, Ožujak 19, 2010
jesam li ti kada slagao nešto u svojim komentarima a što se tiče dobrih djela u mene
je tavan pun sevapa.pozdrav!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 19, 2010
Vidim bili ste aktivni i bljutavi, mislim pojedinci. Moje javljanje posljednje bilo je 17.03.
kada sam napisao da smo dali rok od sedam dana premijeru, poslije toga ja sam
radio na spašavanju sudbina ljudi pa i ovog grada, tako da se ograđujem od
komentara poslije 17.03. ponovo danas se javljam a rebusa bi zamolio da kada čita
ipak zatvori usta da ne zagađuje okolinu (smrdi čovječe).
Previše je smrada u ovoj čaršiji a to upravo čine tebi slični, volite svoj grad i svoje
ljude pokušajte bitće daleko bolje za sve.
XXL je od prvog dana stao u zaštitu radnika i običnih ljudi samo drugi imaju različite
interese pa je normalno da se neki ne slažu sa time, ali nebi volio da se desi ono što
rebus, minja islični priželjkuju, to je katastrofa onda gospodo kada srušite ovo što ste
naumili, hoćeteli imati morala da pogledati svojim kolegama u oči kada im ukinete
pravo na rad i na platu i ovako malu, gdje će te biti vi tada, hoćeteli i dalje sliniti po
ovoj stranici i kriviti nekoga dugog za ono što vi proizvedoste.Vas niko nije istjerao sa
posla bar to priznajte sami ste izabrali to i sda ucjenjujete sve pa i svoje kolege, nije
korektno od vas bez obzira kakvi ste daste.
Za sve one koje interesuje informacija ali tačna ja nikada ne pričam a da nemogu to
argumentovati: Sastanak je u ponedjeljak u 13 sati u zgradi valde prisilili smo
premijera na sastanak. Sazivači sastanka su Ismet Bajramović, Salem Hujić i Vehbija
Aličić.
eto gospodo vašu i našu sudbinu riješava opet vehbija, taj ne izdaje.
Svu imovinu koju posjeduje vehbija osim bespravno izgrađene kuće na zoni zabrane
zbog brane stana 1/2 koji nije krivajin i auta starog 11. godina poklanja rebusu i minji
njima treba,nekaim se nađe.( A sveje to stečeno za 56 godina staža i dvije plate
mjesečno.) Radnicima krivaje ako nebude dogovora u sarajevu sigurno slijedi stečaj,
budite spremni na to.

 +0


zaxxl
napisao minja, Ožujak 19, 2010
ti usarajevu možeš spašavati samo svoju guzicu i svoje radno mjesto,ako nismo
istjerani iz krivaje zašto nam se ne dozviljava ulaz u istua što se tiče tvog auta i kuće
hvala ti jer mi protivzakonite nekretnine nikada nisu trebale niti me interesuju,akada
imaš tako dobre veze zašto ih nisi uradio po zakonu odnosno dobio građevinsku
dozvolu.a što se tiče rušenja više si ti srušio sa bigama za 15-mjeseci nego srbi i
hrvati za 4-godine rata,u ostalom obazri se malo pa pogledaj iza sebe i vidjećeš
svoje priče djelo.kako ćemo mi nešto srušiti kada tu imamo zabranjen ulaz,kako
ćemo mi opljačkati kada su finansije pod vašom kontrolom,kako ćemo mi podjeliti
stanove kad si ih ti djelio raznim Zuhdijama i ostalim koji su iste prodavali a vi dobijali
na kaficu.kad mi odgovoriš na ta pitanja daću ti odgovore možda lakše zaspiš a
usput pozdravi svoju lavicu Seku i neka zalije cvjeće kraj tvog grandioznog
spomenika jer davno je počelo venuti kao i tvoja pročitana plitika.pozdrav za rebusa
a i spasioca grada...............

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'' , Ožujak 19, 2010
Pobjeda, svi pišu o nekoj pobjedi.Ko je pobijedio?Ovdje samo vidim sebičnost i
licimjerstvo.Iako sam lično više naklonjen "slabijoj strani" , što bi se prema bibliskoj
terminologiji reklo Davidu u borbi sa Golijatom.Lično smatram da je ovo bilo potrebno
Bigama da ih neko ponizi i na ovom svijetu zbog njihove osionosti i uzimanja
božnskih atributa za sebe.Pogriješili su i Allah ih sa ovom malom grupom boraca
(mudžahida) kažnjava.Ali i njiova borba nije potpuno čista izmješana je sa osjećajem
za pravdu i sebičnošću (pohlepom) ali pohlepa i sebičnost ove grupe 172 radnika je
neuporediva manja gotovo zanemariva u odnosu na velike silnike Bige.

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'' , Ožujak 19, 2010
Bige su ponižene kao što je i faraon ponižen kada je tlačio "izabrani jevrejski narod" u
Egiptu.Ako nastave tako bit će još poniženja i odakle se i ne nadaju.

 +0

...
napisao rebus, Ožujak 20, 2010
Rebus "nije napisao" komentar kojim potvrđuje da će 172 radnika do 14. aprila dobiti
sva potraživanja, premda bi rado da je tako i to mi je naravno cilj, a svaki drugi
njegov komentar potpisujem u potpunosti, posebno mi se sviđaju ovi u vezi sa
spomenikom, solidarišem se. A šta misliš Minja ko će Vehbijicu prevesti preko one
ćuprije o kojoj govori Šetač, njegova dobra djela ili možda neka seka?

 +0

za XXL - onog pravog


napisao šetač, Ožujak 20, 2010
XXL nije XXL, rebus nije rebus, a minja je napisao da sljedeće sedmice počinje
isplata zaostalih plaća i otpremnine i rata po tužbama??!!!. Minja nije demantovao
ovu izjavu, pa mi sada nije jasno!
Za XXL bi odgovorio, ali onom pravom mi onom ko je rekao da ide u Sarajevo na
sastanak: Neka poruči premijeru i Bajramoviću: kada propadne sporazum sa
Ferimpex-om - tada zamjena keša za dionice više ne vrijedi, i odna će imati
172+1911 tužbi koje će morati kad tad država da plati. Imovina je tu, i ako se ode u
stečaj - radnici moraju nastaviti raditi. Imaju ugovoren posao i neka Premijer što prije
onda organizuje posao u cilju nastavka rada, i da radnik nastavi da prima plaću u
preduzeću pod stečajem, kao u Stupčanici. Neko će kad tad da kupi i Stupčanicu i
Krivaju, i tada će se svi namirivati pa i radnici, taman oni bili i na zadnjem mjestu
izmirenja. Znači treba se boriti prvenstveno za ova 172 radnika, a kada se oni
obeštete po tužbama - onda i mi koji smo potpisali dobijamo, a i država na kraju!
Ako se boriš za radnike - izbori se i za ovo: da radnici nastave raditi u kontinuitetu -
samo kulturno ispratiti Ferimpex iz Krivaje, a posao da se nastavi.
Nemoj samo da govoriš da je ovo nemoguća misija - nastavak rada u stečaju!
Prije će biti nemoguća misija odlazak Biga iz vile.
U svakom slučaju je do vlade - i nemoj ni njih da braniš - neka plate za sve ove
godine nehatluka kada su postavljali upravne odbore i aminovali loš rad generalnih i
što nisu isplaćivali plaće po ugovoru i uplaćivale staž.
Pozdrav za sve!

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 20, 2010
Kako vrijeme odmiče sve više se vidi gdje je ko, maske padaju, rebus pizdo jedna,
pizda je karakterna osobina a ne polni organ eto to si ti, kažašeš da ti je jedini cilj da
dobiješ svoje pare, evo jati kažem nikada ih nisi zaradio bar ti, ali nemam ništa protiv
da ih dobiješ. Moj cilj je bio da se radnici zadrže na radnim mjestima, a mogao sam
davno sve unovčiti da sam bio kao ti, i sada sam spreman da stanem zadnji u red za
te pare neka se namiruju oni koji su to zaradili iskreni i vrijedni radnici, anjih je vrlo
malo u toj grupi kojoj ti pripadaš.
Rebus, neki su ljudi došli na zemaljsku kuglu da obave misiju, ja svoju misiju
završavam vrijeme će pokazati, ako ikada budem kriv za nešto to će biti samo zato
što sam se zamnjerio sa političarima premijerima gazdama poslodavcima a sve u
interesu zaštite radnika i radnih mjesta, kupac je mogao biti ko god hoće pod našim
zahtjevima obaveze prema radnicima.
Minja, ja te dobro poznajem i suvišno je da bilo šta kažem osim želim ti sve najbolje i
da nađeš mir sebi i svojoj duši ako ti pomaže ovakvo ogovaranje nastavi dok se ne
izliječiš, bit ćemi drago ako uspiješ.
Šetač; U slučaju stečaja ,stečajni upravnik raskida ugovore o radu sa svima
radnicima, tako da je upitno to što ti pa i mnogi žele, da se nastavi raditi u stečaju,
vrlo složena situacija, dok se dokaže štaje čije u krivaji proće godina dana a kupci
odoše, i nema toga koji će je ponovo pokrenuti u cijelosti, možda nekada neki dijelovi
da rade, ali ja se nadam da neće tako završiti vidjet ćemo u ponedjeljak ,šta i kako
dalje bit ćete svi informisani i vi će te svi odlučivati, neću to ja sam niti mogu niti
želim, samo zajedno pa dokle stignemo, ovi su me naljutili pa sada stvarno neću
odustati idemo do kraja.


 +0

samo za XXL i one koji mirno sa strane posmatraju i šute!!!!!


napisao šetač, Ožujak 20, 2010
Sada sam ja se naljutio! Nikako mi nije jasna stvar oko stečaja kako ga vidi XXL.
XXL vidi samo Bige i nikog drugog.
Zar ni jedan čovjek ne može da pokrene proizvodnju, odnosno da nastavi
proizvodnju.
Jasmo mi je da stečajni upravnik raskida ugovore sa svima - ti ugovori su već
raskinuti kada se prešlo u 1884.
Kada dođe stečajni upravnik - raskida se ugovor sa 1884, radnici su na birou! Eto to
je pravno formalno.
Prvi radni dan u stečaju stečajnog upravnika je da pozove direktore!
Drugi radni dan u stečaju je da direktori pozovu šefove!
Treći radni dan u stečaju je da šefovi pozovu radnike!
Četvrti radni dan u stečaju je da radnici pokreću proizvodnju!
Znači to je eto neka bude sedmica dana - a ne kako XXL kaže godinu dana - i da
kupci odoše, Treba samo kupca zadržati - obaviti sa njim razgovor!. Nije Bigina
zasluga za ugovorene poslove - nego je zasluga radnika što su položili sve probe
kod kupca i na kraju su zadovoljili sa kvalitetom, rokom isporuke, i cijenom rada na
kraju - i ugovoren je posao vrijedan 40 miliona!

Nije mi jasno da IKEA neće da nastavi saradnju osim sa Bigama.


Dragi XXL nemoj dozvoliti da se izabere stečajni upravnik koji ne želi da radnici rade!

Zar je nemoguće nastaviti proizvodnju i da radnici nastave primati plaću.


U stečaju se uplaćuje samo 8 mjeseci da bi se radnici mogli prijaviti na posao - gubi
se uplata staža od 5-6 godina, ali i to se može preživit - i nadoknadit za
kompenzaciju od tužbi sa državom.

Ali kako radnici da prežive tu tvoju godinu dana dok se proizvodnja ne pokrene na
način kako je vidi XXL!

Ja sam u penziji i nikako mi nije jasno šta priča XXL, kada ima kupac, imaju sirovine -
država ih obezbjeđuje. Ko je taj koji neće htjeti pokrenut proizvodnju? Da li to onda
Hećo ili Mujezinović hoće da kazne cijeli grad i ove 1911 radnika zato što se ovih 172
radnika nije drugačije opredijelili! Pa neka ove 172 ubije Hećo, ili Bige ako im smetaju
u "projektu", a ne mi Zavidovićani!!!!!

Ako Vehbija Aličić i I. Bajramović, Mujezinović, Hećo,.... smatraju da se ne može


pokrenuti proizvodnja, bez Biga, neka i oni odu sa položaja!

Zaključak: Na vladi je da prokonta hoće li ići pod stečaj, hoće li pokrenuti proizvodnju,
hoće li socijalne nemire, hoće li proizvodnju i blagostanje - Posao je ugovoren, nađen
kupac, radnici spremni da rade!
Nije mi jesno u čemu je problem!

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 20, 2010
Pohlepa i na jednoj i na drugoj strani.172 radnika bi bacili firmu pod stečaj samo da
bi ostarili svoje ciljeve, za 10 grama mesa bi zaklali kravu od 300 kilograma.Bige bi
sve da uzmu sebi a da niko ništa ne dobije mimo njih (mislim na radnička
potraživanja).Razlika je samo u tome što Bige imaju veću mogućnost i u poziciji su
da budu osioniji i bezobrazniji.

 +0

nastavak komentara!
napisao šetač, Ožujak 20, 2010
I još da dodam na komentar XXL, čuj bogati dok se ne dokaže šta je čije! pa sve je
državno, možda je samo problem kako da se Bige "otjeraju" iz vile"!
To tebi predstavlja problem! - Nema tu problema - njihovo nije ništa!
Država im može jedino kompenzirati za njihov ulog u 1884 - kako oni kažu 5 mil.km.
Tu ja ne vidim problema! To se može u hodu rješavat! Neka i Bige vide efikasnost
naše države!
Neka i oni osjete kako izganjati pravdu na sudovima kao i mi radnici što to deveramo!

Neka i oni čekaju pravno - formalno sve kao i mi u vezi sa svojim tužbama -
zaostalim plaćama,....!
Najvažnije je da radnik ima od čega da živi.
Eto i na birou ako bude - primat će naknadu bar godinu dana i to veće pare nego da
radi u 1884. Na birou je primanje 380 km a radnik zarađuje do 300 km. Pa i bolje mu
je na birou nego da radi!
A Bolje je za državu da radnik radi, da ne prima sa biroa. pa neka država riješi onako
šta je za nju bolje!
Pozdrav svima

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 20, 2010
Koja je razlika između 172 radnika i 1911 radnika koji su pristali na sporazume sa
Bigama?
1911 radnika je i suviše voljelo firmu da nije moglo dopustiti da firma ode pod stečaj i
pristali su na kakvo takvo rješenje samo da se izbjegne stečaj.Ovih 172 radnika su
nastupili potpuno sebično (egoistički), gledali su samo svoj sebični interes a da se ni
najmanje nisu zapitali šta će se desiti sa onih 1911 radnika koji su potpisali
sporazume.Nikada se nisu zapitali i za njihova prava na plaće iz presuda.Svojim
upornim opstrukcijama su s jedne strane onemogućili da se registruje nešto što u
samom temelju nevalja a sa sruge strane da li su Bigama opravdanje da ništa ne
ispune prema ovih 1911 potpisnika sporazuma (da se pravdaju činjenicom da nisu
registrovani-kao da im je to neko opravdanje).Lično mislim da su tih 172 radnika ili
oni koji ih predstavljaju od samog početka u dogovoru sa Bigama i Vladom da bi Bige
dobile na vremenu (da ih niko ne proziva zato što ne ispunjavaju obaveze iz
sporazuma prema 1911 radnika).I na kraju i ovih 172 radnika će dobiti svoje i Bige će
dobro profitirati samo će izgubiti velika većina radnika (1911 potpisnika sporazuma)
kojima vjerovatno ni ubuduće neće biti ništa ispunjeno iz sporazuma.

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 20, 2010
XXL tvoj problem je što nisi u toku, dosta stari misliš da znaš ali ne znaš ono što i od
tebe neko krije.Tu si dok ne obaviš svoj zadatak a kada ga obaviš najurit će te na
veoma ružan način.Bit ćeš popljuvan jer nisu stvari onako kao što misliš da jesu.Ovo
ti je ko u filmovima o dvostrukim agentima.Nikad ne znaš ko za koga radi.

 +0

nastavak br.2.
napisao šetač, Ožujak 20, 2010
Opet moram da dodam!
Ako se nedaj Bože proglasi stečaj, radnici idu ba biro i primaju naknadu 380
km/mjesečno.
Vlada (zavod za zapošljavanje) svim radnicima mora te pare da skida sa budžeta i
da dijeli ovim radnicima (1911).
I dalje su aktuelne tužbe i ovaj problem mora da riješi vlada - jer ga nije riješila - i
dalje su tužbe aktuelne.
Jedini problem je uvezivanje staža, a mislim da bi svaki radnik izvršio kompenzaciju
da dio para od tužbi uplati za staž.
Znači vlada ima da bira na koji način će da provede Zakon!
Stečajem, (radnike plaćaju za vrijeme dok su na birou - radnik tada ima veća
primanja nego da radi, jer prima 380, a ne 300)!
Uplatom ovim 172 radnika, čime se automatski može slobodno i pravno-valjano
registrovati 1884, kada rješavanju putem sporazuma potraživanja 1911 radnika sa
podjelom dionica, uplatom zaostalih plaća, uvezivanje staža....
Radniku je u oba slučaja svejedno i nije tako crno kako ga vidi XXL.

 +0

...
napisao rebus, Ožujak 20, 2010
Nažalost previše je ovakvih đikana kao Vehbija na svim stranama, ljudi koji glume
poštenje i patriotizam a ustvari su obični bijednici, gnjide, zato na ovim prostorima
kriminal buja kao korov i opstat će, jer je premalo onih koji ga čiste. Normalnom
čovjeku jedino ostaje da se uzda u Boga i da se bori sam za sebe da ne zaraste u
korov.

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 20, 2010
I da Allah ne suzbija jedne ljude drugima, totalni nered bi na zemlji nastao.Allah je
suzbio osionost jednih drugima, osinost jedne grupe suzbio je zakonskom silom
druge grupe.Ovi drugi (172) su poslužili svrsi.E sada je stvar u tome koliko će i oni u
narednom periodu biti "pozitivci" ili će i sami posrnuti u "negativnost".U ovome svemu
nije ništa apsolutno.Grupa od 172 radnika su samo relativno "pozitivci" (jer su
poslužili u Allahovom planu), da se suzbije sila jednih.A ako se desi da i oni pređu u
"negativce" ( ako pokrenu stečaj nad firmom) i oni će doživjeti Allahovo
poniženje.Zašto moraju ići na stečaj?Zašto ne idu na izvršenja (putem suda).Zar će
za 10 grama mesa zaklati kravu jedinog hranioca ove opštine?

 +0

...
napisao winner, Ožujak 20, 2010
Pa zašto neki ljudi pozivaju 172 radnika da se solidarišu sa ovima u Krivaji u smislu
odricanja od svojih prava i nazivaju ih sebičnim, pa to je besmisleno, neka pozovu
sve one bivše direktore koji sada imaju privatne firma iznesene iz Krivaje. Pa svaki
od 172 radnika ima skoro 100% kamate na sumu koju potražuje i to je legalno
stečeno, sad bi oni trebali biti patrioti i dobročinitelji a niko prije njih se nije sjetio da je
bezobrazno i grehota makar krasti i otimati, niti je to te radnike puno žuljalo, a kad
njihove kolege treba da ostvare svoje pravo e onda treba i da budu pobožni i
solidarni pa eto kad je propalo sve nek i njihovo propadne, a ovima u Krivaji 1884
stečaj je sigurno bolje rješenje jer su im veća prava osigurana zakonom o stečaju
nego ugovorom koji su potpisali u novoj Krivaji (neka pročitaju i uvjere se). Ja se
nadam da će svaki od ovih172 radnika sam promisliti svojom glavom a ne da svoju
sudbinu stave niti u ruke svojih predstavnika niti advokata jer oni sebe imaju gdje
naći u ovome.

 +0

pitanje za 172: kada će se naplatiti ako se ode u stečaj????


napisao šetač, Ožujak 20, 2010
Ne zman da li je grupa od 172 radnika sigurna u to šta oni dobijaju stečajem!???
Kada se proglase stečaj - tada su svi radnici (172+1911) izjednačeni po Zakonu o
stečaju.
I jedni i drugi (172 + 1911) tada čekaju na ostvarenje potraživanja!!!!!!!!
Kada će onda svako pojedinac da naplati potraživanja to je posebno pitanje!!!
Kada će onda svaki pojedinac iz grupe 172 naplatiti potraživanja???? Hoće li oni biti
prvi na platnoj listi za naplatu, ili će ići po abecedi????
Te naplate će biti u nekom naplatnom redu kada se izvrši privatizacija!

Volio bi da mi minja, ili neko od 172 napiše svoje razmišljanje o tome kada će oni i
kada će svi naplatiti kada bude stečaj!!! Kako oni o tome razmišljaju?? Ne vjerujem
da je to neka tajna, jer je to regulisano Zakonom, a ja taj dio ne poznajem, pa ako
ima neko da mi protumači, bio bi mu zahvalan!!!!


 +0

za 172 radnika
napisao šetač, Ožujak 20, 2010
Šta 172 radnika dobijaju sa stečajem??
Da li mogu isto dobit sa stečajem ili bez stečaja?
Da li će u stečaju dobiti otpremnine i zaostale plaće i kada? I kada će dobiti naplatu
po tužbama??
Da li 172 radnika misli da su u boljem položaju sa stačejem ili ako se firma
registruje???
Da li je 172 radnika u boljem položaju od 1911 radnika kada se proglasi stečaj??
Koga li će prvo pozvati stečajni upravnik na posao, ove 1911 ili one 172???

Na ova pitanja bi volio isto da mi neko odgovori (minja ili rebus, ili winwr ili XXL)?

Ja pretpostavljam da u tom slučaju svi radnici (1911+172) dobivaju isto po Zakonu i


da niko nema neku prednost nad ostalim, i svi zajedno čekaju, jedino što će 1911
nastaviti u narednom periodu od godinu dana primati pare sa biroa, a ovih 172 su
svoje pare već dobili i u narednom periodu oni će čekati privatizaciju i naplatu od
stečajnog upravnika, kao što čeka i ovih 1911!
Pozdrav i ugodan vikend želim radnom narodu, a meni je svaki dan nedjelja!!!!

 +0

...
napisao winner, Ožujak 20, 2010
Imaš Šetač na internetu Zakon o stečajnom postupku Fbih, pa pošto ti je svaki dan
nedelja imaš vremena detaljno pručiti svih 239 članova i odgovore na sve što to što
te interesuje, a ono što je sigurno je da taj zakon ne izjednačava prava 1911 i 172
kao što vam palamude.

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 20, 2010
Sa štijanja u bašti pa da vidim šta mi radite,
Šetač, previše idealno vidiš stvari i dobro je sviđami se tvoj optimizam, jeli ti vidiš
bolan ovu našu vlast, pa jeli oni tebi djeluju da su spremni nešto tako brzo uraditi, 18
mjeseci nisu u stanju da registruju firmu a ti kažeš sve se može za 10 dana, nemože
i kupci su došli sa ferimpeksom i odlaze sa ferimpeksom to je sigurno. U stečaju
radnici koji su u radnom odnosu imaju malo bolja prava od onih koji nisu u radnom
odnosu, stečajni upravnik nema ništa sa 172. radnika prema njima imaju obaveze po
izvršenju sudski presuda, a to je sud, isto imamo i mi i osam plata, takođe i naknadu
na birou, shodno dužini staža, ali sve to se namiruje iz stečajne mase odnosno
prodajom krivajine imovine. Pa eto ti sada skontaj dali možemo istovremeno
prodavati imovinu mašine zemlju i raditi zarađivati plate, nemožemo, i to je tako a
detaljno o stečaju kako je sablja kazao ima zakon pa pročitajte.
Za sablju potpuno si upravu i svjestan sam toga da ću im biti interesantan dok se ovo
ne završi ako je moguće u njihovu korist, ali ja sam principjelan možemo dalje samo
pod istim uslovima - uvjetima koje su radnici prihvatili ni bobu niže, ja sam takav nije
bitno kako ću ja završiti, i ako trnutno radnici nisu zaslužili nikakvu žrtvu bar pojedini,
ali idemo dalje. Ako se ponudi nešto manje prava od onih koje je radnik prihvatio
insistiratću na stečaju ito odmah a ne kao ovi 172. oni taktiziraju, njima stečaj ne
odgovara samo sa njime manipulišu i izvlače svoju korist to vam je 100% istina. čuje
mo se u ponedjeljak ili utorak.

 +0


...
napisao top, Ožujak 20, 2010
Najnovija!
Ikea Bigama odobrila kredit od 5 miliona

 +0

...
napisao black mamba1, Ožujak 20, 2010
Jedini problem mnogih komentatora je sto cesto iznose neprovjerene informacije
,,,dakle treba znati na neki nacin istinu pa pisati..ne znam bas puno ali dodacu
ovo...potrebno je sad u ovoj situaciji biti smirene glave i da radnici ne budu neprijatelji
jedni drugima,,,,iskljucivo sad treba misliti samo na rad i da ljudi rade a ne na
gusenje jedne fabrike koja ima kapacitet za rad i sve sto treba ,,,ali mora se razjasniti
situacija,,Ako ce radnici 1884 raditi robovski mjesec za mjesecom za 300 km i
MANJE jer ima manje ne treba ta firma ni registrovati se ,,,nema sanse nikakav
napredak sa takvim vlasnicima,,,hallo jel neko ovde ima devet zivota pa da jedan ili
dva da privatnicima,,,POSTAVLJAM PITANJE ,,,STA MOZE OSTVARITI RADNIK
RADECI ZA TE SIROTINJSKE PARE OSIM DA KUPI BRASNA I DA DODE OPET
SUTRA RADITI,,,GDJE JE LIJECENJE GDJE JE BOLOVANJE GDJE JE GODISNJI
GDJE JE OSNOVNO LJUDSKO PRAVO NA RAD I POSTOJANJE --------OVDE U
OVOM GRADU ODAVNO VLADA JAD I PATNJA ,,ZASTO, PA ZATO STO SE
DOPUSTI DA MALA GRUPICA LJUDI UZME SVE STO PRIPADA NARODU
,,,MOLIM NEKE KOMENTATORE DA SE SUZDRZE OD MEDUSOBNOG
VRIJEDANJA JER NEMA TU RJESENJA TREBA NACI NACIN ZA RJESENJE
PROBLEMA A NE VRIJEDATI SE NA NETU MOLIM VAS TO JE GUBLJENJE
VREMENA ,,,DAJTE DA SE DOGOVORI BAREM BILO STA ,,,RADNICI 1884
ZASLUZUJU SVE UGOVORE OVOG SVIJETA JER SU NJIHOVE RUKE ZARADILE
TE UGOVORE A NE LJIGAVI DIREKTORCICI I SEFICI KOJI SU POSTAVLJENI
KAO PSI RATA DA UNOSE STRAH MEDU LJUDE... POZIVAM SINDIKAT AKO
RIJESI OVU KRIZU OKO REGISTROVANJA DA DODE U POGONE I RAZGOVARA
SA RADNICIMA O PONASANJU PREMA NJIMA TIH ISTIH LEZIHLJEBOVICA
..RADNIK SE MORA POSTOVATI A PONASAJU SE PREMA RADNICIMA KAO DA
SU ROBOVI I NULE ,,,A TI RADNICI SU ODRADILI VRHUNSKI POSAO ,,,TAKODE
POZZ ZA 172 MAJSTORA I NARAVNO KAD RIJESITE SVOJE PROBLEME
DOBRODOSLI STE NA POSAO JER MAJSTORA NIKAD DOSTA ,,,NADAM SE DA
CE EKONOMIJA I ZDRAV ODNOS POBIJEDITI I DA CE STVARI DOCI NA SVOJE
MJESTO ,,,,ONO STO JE BITNO JESTE DA SE OBVEZE PREMA RADNICIMA DO
KRAJA ISPOSTUJU A AKO NE ONDA VLASNICI NEKA IDU NE TREBAJU BITI TU
I TO JE JASNO...KRIVAJA ZASLUZUJE POSTOJANJE,,U NJU SU ULOZENE
DECENIJE RADA NASIH OCEVA ,,DJEDOVA ,,DJECE,,,ALI IZ NJENIH KAPIJA
TREBAJU SE ODSTRANITI ONI KOJI ISKORISTAVAJU POSTENE RADNIKE I
NJIHOVE PORODICE KOJE DANAS GOTOVO DA NEMAJU NIKAKVU
BUDUCNOST,PORUKA SINDIKATU .----SAD JE TREN DA SPASITE SVOJ
KREDIBILITET NIJE BITNO STA SE PRICA ...NIJE BITNO STA JE BILO ---BITNO
JE KOLIKO CETE UCINITI SAD--DA SE SPASE LJUDI..........PRED VAMA
SINDIKATE DRAGI JE ISPIT ZIVOTA ...NE MORAM NI RECI DA AKO NE
USPIJETE .....STO CE BITI SA VASOM ORGANIZACIJOM...ISKRENO ZELIM NAM
SVIMA SRECU I MIR U KONACNOM RJESENJU PROBLEMA KRIVAJE. POZZZ
MINJA ,,,I OSTALI DOBRONAMJERNI KOMENTATORI..

 +0

za šetača
napisao minja, Ožujak 20, 2010
prijatelju,mada ne poznajem dovoljno zakon ali ti mogu jedno ga5rantovati a to ti neki
komentatori tipa sablje,xxl-a i ostali neznaju ili neće objasniti.zapamti krivaja nemože
biti osnivač novog zajedničkog preduzeća pa makar to i vlada garantovala,prvo što je
malte ne više od pola stare krivaje pod hipotekom i tu je najveći problem,druga stvar
registracija novog subjekta nemože biti sve dok se ne izmire sve obaveze prema
svima kojima je stara krivaja dužna itd.,za sablju:ja se nebi stobom složio oko
upotrebe tvog rječnika.prvo gdje si bio kada smo mi bili poniženi i izašli iz te krivaje i
to bez svojih radnih odijela koja su ostala u našim ormarima,jesmo li i tada služili kao
pokusni kunići i jesili makar ti imao sažaljenje i znaš li uopšte šta je to.i na kraju
zapamti da ova grupa nikada nije igrala niti će igrati kako mujanovići sviraju.kako
ćemo se mi naplatiti to ipak ostavite nama i to je naš problem a vi molite boga da
nam se dugovi izmire a ne da vam se proglasi stečaj jer tada pogotovo vi nećete
dobiti ništa a moraćete raditi.sramota da jedan xxl nema para da plati traktor ili frezu
da mu to odradi što on štiha.pozdrav komentatorima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 +1

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 20, 2010
Minja ja sam rekao da je grupa spriječila registraciju koja je u temelju nevaljala.Molim
te pažljivije pročitaj moj komentar.Registracija je NEZAKONITA i to je Kantonalni sud
i potvrdio te izuzeo sudiju Ramu Ljevakovića iz daljeg postupanja.Narodski rečeno
Kantonalni sud je potvrdio da je Ramo Ljevaković "zasro stvar", da su mu rješenja o
registraciji nezakonita.Ali star je u tome da je Allah odredio da se pojavi grupa od 172
radnika i da skrši tu nezakonitost, da ukaže na nju.Da Allah nije preko te grupe od
172 radnika na to ukazao i skršio to TA NEZAKONIOST JE MOGLA I PROĆI BEZ
ŽALBE.Ali sada kada je sve to javno objelodanjeno, nakon više krivičnih prijava,
pisanja "Dnevnog Avaza" kao velikog prijatelja istine u slučaju "Krivaja".Samo
smatram da sve ovo uređuje Allah, da je ovo Allahovo određenje, da zlo jedne grupe
suzbija druga grupa, u ovom slučaju 172 radnika su suzbila zlo OKO
NEZAKONITOSTI U REGISTRACIJI, VELIKOJ PREVARI ,JEDNOJ OD NAJVEĆIH
PRIVATIZACIJSKIH PREVARA NAKON OD 1992 GODINE.Dovoljno je da se
imovina firme obazvrijedila sa 300 miliona maraka na 4 miliona i 200 hiljada
maraka.PREVARA, KOJA NEĆE MOĆI PROĆI, I SUVIŠE OČIGLEDNA DA BI
MOGLA DUGOROČNO OPSTATI.Allah će dati svoju moć i sve to skršiti.Amin.

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 20, 2010
Samo kažem NIJE DOBRO DA 172 RADNIKA GURNU FIRMU U STEČAJ .Nedajte
im registraciju i to je u redu, JER JE U TEMELJU PROJEKAT "KRIVAJA 1884"
NEVALJAO.Ali nemojte ići na stečaj IDITE NA IZVRŠENJA NA IMOVINI, jer ne
mogu vas spriječiti, PRIMJER VAM JE PRODAJA PORTALNOG KRANA I TRI
GATERA.Nemojte vi DA POSTANETE "NEGATIVCI" da na vas bace ljgu da ste
"krivici za stečaj" IAKO IOLE PAMETAN ČOVJEK ZNA DA JE NEKO DRUGI (SVA
PRETHODNA POSLOVODSTVA I DRUGI) SNOSI KRIVICU ZA TO I SINDIKAT I
SVI RADNICI KOJI SU NASJELI (POGRIJEŠILI) PA TUŽILI ZA ISPLATU PLAĆA
PO KOLEKTIVNOM UGOVORU.

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 20, 2010
Minja; malo iz hobija a malo i zbog nedostatka para dva studenta a plata mala moja
plata je 504. KM a od supruge 628. eto kod mene sve transparentno, ali pustimo to
ima ljudi koji razmišljaju galavom, i ne unose emocije i mržnju to me i zadržava da
razgovaramo.
Da se nevrijeđamo i da puno ne pamemetujemo. sindikat čini sve pa i iznad svoje
moći, mi pozivamo pa i ultimativno se ponašamo da ove naše bajne premijere i
ministre pa i političare natjeramo da rade svoj posao a za koji su izuzetno plaćeni.
Molio bi dobronamjerne komentatore da iznesu svoje mišljenje pa i prijedloge oko
ovih pregovora, šta da radimo ako nam jedina opcija bude ponuđena stečaj, šta da
rade predstavnici sindikata, pašće ugovor i sve obaveze iz ugovora prema radnicima,
šta učiniti 172. radnika i njihovi advokati igratće ovu igru do kraja, ali nisu za stečaj a
ovako više neide ovo se mora završiti, ljudi su na ivici svega, ja nesmatram samo
mujanoviće krive, mnogi drugi su više krivi, sudije valada pa i principi ovih radnika,
bilo je i drugih povoljniji riješenja samo bi duže trajalo, ali sada je tako kako je, šta
dalje.
Radi pojašnjenja svima čitaocima, Registracija se mogla desiti nije ništa bili sporno
do ovog momenta, a sada je nemoguće sada je zakazano ročište za stečaj, to do
sada nije bio slučaj, pa se pitajte sami zašto nije krivaja registrovana prije 6. mjeseci
dali je bilo sprege sudija i drugih zainteresovanih strana, sada je drugačija situacija,
razlog zbog čega se nemože registrovati firma jeste zakazivanje ročišta za stečaj
14.04., što nije firma registrovana dok nije bilo zahtjeva raspravu otvaranje stečaja za
14.04.,igre i igre samo neznam za koga su naručene...Eto to sindikat nemože rijišiti.
To je naš korumpirani sistem.

 +0


...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 20, 2010
Izvršite pritisak na Općinski sud Zavidovići, idite na izvršenja, prodajite imovinu, ALI
NEMOJTE TAKO VAM ALLAHA GURATI FIRMU U STEČAJ.Nedajte im nikada
registraciju Krivaje 1884 opet imamo državnu Krivaju. Bige nisu ni najmanje zaslužile
da postanu vlanisci tolike imovine, tolike firme kao što je Krivaja.Nisu ni na koji način
zaslužili.I mislim da Krivaju nikada neće ni dobiti.Allah sve vidi , pa vidi i njihov
faraonski odnos prema radnicima i ovom gradu i općini.Allah ne voli faraone i ovaj
narod nije zaslužio da živi u ropstvu.

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 20, 2010
XXL poruka SINDIKATU.Sindikat mora stati na stranu radnika.Pustite
poslovodstvo ,Bige i druge.KRAJNJE JE VRIJEME, DA SE STANE NA STRANU
RADNIKA.Ako to ne učinite ODMAH bit ćete žrtvovani i odbačeni ko poderana krpa.
Imate državnu Krivaju koja ostaje i nakon Biga, kada Bige budu samo prošlost.
Ali ISKRENO sindikat sa Vehbijom Aličićem ne može dalje.VEHBIJA MORA DA
ODE, BOLJE PRIJE NEGO DA GA NAROD SILOM OTJERA.I suviše se
kompromitirao, odbacit će ga i Bige a radnici su ga već odbacili.

 +1

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 20, 2010
Black mamba 1. TOLIKO MI SE SVIDJEO TVOJ KOMENTAR I NAČIN
RAZMIŠLJANJA DA UZ TVOJU DOZVOLU I JA GA POTPISUJEM.
JAKO PAMETNO RAZMIŠLJANJE, SVAKA TI ČAST

napisao black mamba1, Ožujak 20, 2010

Jedini problem mnogih komentatora je sto cesto iznose neprovjerene informacije


,,,dakle treba znati na neki nacin istinu pa pisati..ne znam bas puno ali dodacu
ovo...potrebno je sad u ovoj situaciji biti smirene glave i da radnici ne budu neprijatelji
jedni drugima,,,,iskljucivo sad treba misliti samo na rad i da ljudi rade a ne na
gusenje jedne fabrike koja ima kapacitet za rad i sve sto treba ,,,ali mora se razjasniti
situacija,,Ako ce radnici 1884 raditi robovski mjesec za mjesecom za 300 km i
MANJE jer ima manje ne treba ta firma ni registrovati se ,,,nema sanse nikakav
napredak sa takvim vlasnicima,,,hallo jel neko ovde ima devet zivota pa da jedan ili
dva da privatnicima,,,POSTAVLJAM PITANJE ,,,STA MOZE OSTVARITI RADNIK
RADECI ZA TE SIROTINJSKE PARE OSIM DA KUPI BRASNA I DA DODE OPET
SUTRA RADITI,,,GDJE JE LIJECENJE GDJE JE BOLOVANJE GDJE JE GODISNJI
GDJE JE OSNOVNO LJUDSKO PRAVO NA RAD I POSTOJANJE --------OVDE U
OVOM GRADU ODAVNO VLADA JAD I PATNJA ,,ZASTO, PA ZATO STO SE
DOPUSTI DA MALA GRUPICA LJUDI UZME SVE STO PRIPADA NARODU
,,,MOLIM NEKE KOMENTATORE DA SE SUZDRZE OD MEDUSOBNOG
VRIJEDANJA JER NEMA TU RJESENJA TREBA NACI NACIN ZA RJESENJE
PROBLEMA A NE VRIJEDATI SE NA NETU MOLIM VAS TO JE GUBLJENJE
VREMENA ,,,DAJTE DA SE DOGOVORI BAREM BILO STA ,,,RADNICI 1884
ZASLUZUJU SVE UGOVORE OVOG SVIJETA JER SU NJIHOVE RUKE ZARADILE
TE UGOVORE A NE LJIGAVI DIREKTORCICI I SEFICI KOJI SU POSTAVLJENI
KAO PSI RATA DA UNOSE STRAH MEDU LJUDE... POZIVAM SINDIKAT AKO
RIJESI OVU KRIZU OKO REGISTROVANJA DA DODE U POGONE I RAZGOVARA
SA RADNICIMA O PONASANJU PREMA NJIMA TIH ISTIH LEZIHLJEBOVICA
..RADNIK SE MORA POSTOVATI A PONASAJU SE PREMA RADNICIMA KAO DA
SU ROBOVI I NULE ,,,A TI RADNICI SU ODRADILI VRHUNSKI POSAO ,,,TAKODE
POZZ ZA 172 MAJSTORA I NARAVNO KAD RIJESITE SVOJE PROBLEME
DOBRODOSLI STE NA POSAO JER MAJSTORA NIKAD DOSTA ,,,NADAM SE DA
CE EKONOMIJA I ZDRAV ODNOS POBIJEDITI I DA CE STVARI DOCI NA SVOJE
MJESTO ,,,,ONO STO JE BITNO JESTE DA SE OBVEZE PREMA RADNICIMA DO
KRAJA ISPOSTUJU A AKO NE ONDA VLASNICI NEKA IDU NE TREBAJU BITI TU
I TO JE JASNO...KRIVAJA ZASLUZUJE POSTOJANJE,,U NJU SU ULOZENE
DECENIJE RADA NASIH OCEVA ,,DJEDOVA ,,DJECE,,,ALI IZ NJENIH KAPIJA
TREBAJU SE ODSTRANITI ONI KOJI ISKORISTAVAJU POSTENE RADNIKE I
NJIHOVE PORODICE KOJE DANAS GOTOVO DA NEMAJU NIKAKVU
BUDUCNOST,PORUKA SINDIKATU .----SAD JE TREN DA SPASITE SVOJ
KREDIBILITET NIJE BITNO STA SE PRICA ...NIJE BITNO STA JE BILO ---BITNO
JE KOLIKO CETE UCINITI SAD--DA SE SPASE LJUDI..........PRED VAMA
SINDIKATE DRAGI JE ISPIT ZIVOTA ...NE MORAM NI RECI DA AKO NE
USPIJETE .....STO CE BITI SA VASOM ORGANIZACIJOM...ISKRENO ZELIM NAM
SVIMA SRECU I MIR U KONACNOM RJESENJU PROBLEMA KRIVAJE. POZZZ
MINJA ,,,I OSTALI DOBRONAMJERNI KOMENTATORI.

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 20, 2010
napisao top, Ožujak 20, 2010

Najnovija!
Ikea Bigama odobrila kredit od 5 miliona

KADA I KAKO top?



 +0

za XXL
napisao minja, Ožujak 21, 2010
EVO OVAKO DA SE DOGOVORIMO,TI KAO PREDSTAVNIK SINDIKATA 1884
PRVO TREBA DA POJASNIŠ ALI MOLIM TE DA ISTINITO POJASNIŠ SVIM
RADNICIMA KOJE ZASTUPAŠ OKO PREGOVORA U SARAJEVU DA NEMA
SINDIKATA 1884 BEZ REGISTRACIJE FIRME,KAKO ONDA MISLIŠ ZASTUPATI
TE ISTE LJUDE.DRUGO GOSPODINE XXL,KADA ĆEŠ PRIZNATI JAVNO DA ZA
NEREGISTRACIJU NISU KRIVI OVA 172-RADNIKA I DA SE VIŠE NE
PREPUCAJEMO PUTEM OVOG PORTALA JER TI DOBRO ZNAŠ TKO IZ
UGOVORA O ZAJEDNIČKOM PREDUZEĆU NEISPUNJAVA PREUZETE
OBAVEZE,SVE ŠTO SAM JA URADIO PO PITANJU TUŽBI TO JE MOJA VOLJA
ALI ONA JE POTPUNO ZAKONITA I LEGALNA I JOŠ JEDNA STVAR AKOJA ME
BODE U OČI JE TO ČINI MI SE DA SI JE UPRAVO TI NAPISAO KAO NEĆE BIGE
IZAĆI DOK SE ONI NE NAMIRE,PA VEĆ 18-MJESECI TI ISTI ROBOVLASNICI
IZVOZE,NEPLAĆAJU POREZE I DA NE NABRAJAM DALJE A TKO ĆE TO DA
PLATI.PITO BIH TE DA SI I DANAS U ENERGETICI PA DA ČEKAŠ SVOJU PLATU
I KAKO BI ŠKOLOVAO TO DVOJE NA FAKULTETU,BIL I DALJE VOZAO AUTO ILI
DA NE NABRAJAM DALJE NEKE DRUGE STVARI.MOLIM TE KADA BUDEŠ U
SARAJEVU SA BAJRAMOVIĆEM DA MU PRVO PREZENTUJEŠ PRAVU ISTINU
OKO SAME PRIVATIZACIJE I OKO USLOVA ZAŠTO LJUDI DOLE RADE.IDA TI
NA KRAJU KAŽEM DA SE JALIČNO NEMISLIM NIKADA VRATITI U TU FIRMU I
ŠTO SE MENE TIČE NEKA SE DOGOVOR NAPRAVI "ALI"NEKA SE ISPOŠTUJE
SVE PO ZAKONU I M0OLIM TE DA TU TEZU ZASTUPATE I BIĆE BOLJE I TEBI A
I RADNICIMA DOLE U 1884.POZDRAV ZA REBUSA,BLACK MAMBU1,ŠETAČA I
OSTALE KOMENTATORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 +0

...
napisao ip krivaja, Ožujak 21, 2010
kad je rijec o platama ja sam radnik u krivaja 1884 i poslednju platu koju sam dobio
bila je 310km sa minulim radom/45 km/ radio sam sve subote i jednu nedelju ukupno
200 sati dali ovako ima igdje u bilo kojoj firmi....tamo vehbija prica price kako je ovdje
med i mlijeko...jeste njemu...dakle radnicima krivaje sve jedno je hoceli se provesti
stacaj ovako se vise nemoze bar cemo stime zaustaviti daljnju pljacku od strane
biga...pozdrav za sve komentatore.....

 +0

...
napisao top, Ožujak 21, 2010
Kako vam nije jasno da se ušlo u drugačiji sistem,kod Porobića su plate 400 KM a
rade po 10-12 sati,Erdijevi od 200-400 po 12 sati,nema više onih vremena kad se od
8 sati radilo 3-5 sati i sve bilo super.Bez obzira ko bio gazda plate će biti male ali tu
je sindikat,zakon o radu,kolektivni ugovori itd pa se treba boriti,neće niko dati sam od
sebe.Treba malo čitati pa vidjeti kako su se kroz istoriju Krivajini radnici borili za bolje
uslove rada i dnevnice-učite nešto jer što više znate više i vredite!

 +0

...
napisao black mamba1, Ožujak 21, 2010
Pozzz komentatori,,,,ZA XXL--- treba odrzavati danonocne sastanke do 14. 04,
gospodo lezite na telefone ako treba budite dosadni ,,bezobrazni ALI TA FIRMA NE
SMIJE POD STECAJ ,,,,VLADU NIJE BRIGA ZA NJU IZGLEDA ALI TREBA BITI
UPORAN,,,,DRUGA STVAR ,,,,TESKO JE RJESAVATI SVE U 5 MIN PRIJE
PROPASTI ALI VIDITE JEDNU STVAR MORA SE NACI SREDNJE RJESENJE
....KAKVO, PA NIKOME NECE BITI U POTPUNOSTI ISPUNJENI SVI ZAHTJEVI
,,SVI UCESNICI DAKLE I FIRMA I 172 COVJEKA MORAJU PONESTO
USTUPITI ,,NAPRAVITI DOGOVOR JER KAO STO RECE ALAHOVA SABLJA
,,,SVE JE BOLJE OD STECAJA I DA NA KRAJU BUDU KRIVCI 172 COVJEKA ,,,A
NISU KRIVCI,,,PRAVI ODGOVORNI RAZBOJNICI IMAJU DANAS PRIVATNE
FIRMICE OD KRIVAJE KOJE SU GODINAMA USPJESNO GRADILI KRADUCI OD
RADNIKA NJIHOVU MUKU,,,DAKLE SINDIKATE NEMATE STA IZGUBITI
NE SMIJE SE DOPUSTITI STECAJ I DA RADNICI IZGUBE BAS SVE ,,,NIJE BITNO
HOCE LI VLASNICI OSTATI TU ,,,NEK BUDE I ALIBABA VLASNIK SAMO DA SE
RADI I NARAVNO DOSTOJNO PLATI TAJ RAD, A NE DA PLATA NA TOLIKE
SATE BUDE MANJA OD PENZIJE,,,MA LJUDI OVO STO SE RADI JE ZLOCIN
,,NEMA SE PRAVO NI NA STO ,,BOLOVANJE NE DOLAZI U OBZIR JER NEMAS
NISTA JOS GORE ,,,NE ZNAM TESKO JE BITI PAMETAN XXL VRIJEME JE DA
BUDETE UZ RADNIKE ,,,UZ MASU KOJA MOZE PROMIJENITI SVE PRVO
MORATE SHVATITI KO NE ZELI TU FIRMU DA LI VLADA ILI MUJANOVICI I ONDA
NAGLASITI DA KO GOD UGUSI PRAVO NA POSTOJANJE HILJADA LJUDI U
GRADU DA CE TI ISTI AKO TREBA BLOKIRATI CITAV GRAD I NIKO VISE NECE
RADITI NI ONE LIJENSTINE U OPSTINI CIJI TOPLI OBROK JE BOLJI OD NASE
PLATE A I NE TREBA IM SAMO SE GOJE,,,,HVALA KOMENTATORIMA KOJIMA
SE DOPADA ONO STO PISEM. OVDE POKUSAVAM RECI DA SAM CITAV ZIVOT
PRIJATELJ SVIMA KOJI SU PRIJATELJI POSTENOM ZIVOTU I RADU ,,,I JEDINO
STO ZELIM JE DA SVAKI RADNIK MA GDJE BIO DOBIJE PLATU ZA SVOJU
SNAGU KOJU ULAZE SVAKI DAN,,NISTA DRUGO,,MINJA CESTITAM NA
DOBITKU BAR TIH POTRAZIVANJA SA BIROA ,,,MADA JE TREBALO TOLIKO
TOGA ALI POCETAK JE BITAN ,,,LJUDI SAMO ZAJEDNO MOZE SE SVE,, PRVO
SACUVATI TU FIRMU A ONDA SE OBRACUNATI SA SVIMA KOJI SNOSE
ODGOVORNOST ZA PATNJE RADNIKA U ZADNJIH NEKOLIKO GOD ,,,POZZZ
KOMENTATORIMA ,,, XXL----STECAJA NE SMIJE BITI PRIMIJENITE SVE STO JE
U VASOJ MOCI PREGOVARANJA ,,....

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 21, 2010
Stečaj ne dolazi u obzir.Nemojte ljudi (172 radnika) da na vas prevaljuju (sasvim
neopravdano) krivicu za stečaj.Mislimda bi bilo pamtnije POSTAVITI JAVNO
PITANJE ŠTA I KAKO RADI OPĆINSKI SUD U ZAVIDOVIĆIMA?ZAŠTO OPĆINSKI
SUD U ZAVIDOVIĆIMA NE PROVODI IZVRŠNE POSTUPKE (PO OSNOVU
RADNIČKIH POTRAŽIVANJA -PLAĆE PO KOLEKTIVNOM UGOVORU).Tu je pravi
problem.TREBA IM NE DATI REGISTRACIJU DA NE UNESU 90 I VIŠE POSTO
IMOVINE U "KRIVAJU 1884" KOJA BI (IMOVINA) BILA NEODIRLJIVA ZA
IZVRŠENJA A SA DRUGE STRANE UPORNO VRŠITI JAVNI PRITISAK I
POSTAVLJATI JAVNO PITANJE ZAŠTO OPĆINSKI SUD U ZAVIDOVIĆIMA NE
PROVODI IZVRŠNE POSTUPKE NA IMOVINI "KRIVAJE" PO OSNOVU
RADNIČKIH PRESUDA ZA PLAĆE.Nikako stečaj.Stečaj bi samo naštetio radnicima
a i krivajina imovina u stečajune bi imala svoju pravu vrijednost.PAMETNIJE IM JE
UZIMATI POMALO NA IZVRŠENJIMA I DOBIVATI ZA POJEDINE MAŠINE (KAO
NAPRIMJER PORTALNI KRAN I GATERE) LIJEPE PARE.
PONAVLJAM 172 RADNIKA NE DAJTE IM REGISTRACIJU I UZIMAJTE IH NA
IZVRŠENJIMA MALO POMALO, JAVNO PROZOVITE OPĆINSKI SUD U
ZAVIDOVIĆIMA, POSTAVITE JAVNO PITANJE, NEKA TO ODE U JAVNOST U
"DNEVNI AVAZ" ZAŠTO OPĆINSKI SUD U ZAVIDOVIĆIMA NE PROVODI
IZVRŠENJA PO OSNOVU RADNIČKIH PRESUDA.POZDRAV black mambi 1 , minji,
rebusu i ostalim komentatorima.,

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 21, 2010
*STEČAJ NE!
*REGISTRACIJA "KRIVAJE 1884" NE!

*IZVRŠENJA PO PRESUDAMA DA!


*ODGOVORNOST OPĆINSKOG SUDA U ZAVIDOVIĆIMA ZA NE
SPOROVOĐENJE IZVRŠENJA DA!
*OPSTANAK RADNIČKE "KRIVAJE" DA- U 100 POSTOTNOM VLASNIŠTVU
RADNIKA DA!

 +0

...
napisao rebus, Ožujak 21, 2010
"Alahova sablja" svaka čast na poštenom i objektivnom razmišljanju, premda je to u
ovoj državi nemoguća stvar, takođe Minji na svemu iskreno rečenom, ali prozvani
nikad nema odgovor na nezgodna pitanja, ušuti i eskivira kako mu i dolikuje, ma
bitno je da je kod njega sve "transparentno", kako je samo elokventan u posljednje
vrijeme.

 +0

...
napisao XXL, Ožujak 21, 2010
Minja- plata moja je baš tamo gdje si kazao, sindikat postoji Krivaja 1884, registrovan
15.01.2009. godine, možeš udruženje ili ne vladinu organizaciju nazvati kako hoćeš,
naš granski sindikat se zove Sindikat šumarstva prerade drveta i papira, a mi smo
njgova članica logično je da se zove kako se i firma zove, a i nemora, ali to nije
problem, ti mi nešto uvijek o nekim ne bitnim stvarima, moj mirnese hajmo gledati od
čega se živi, pusti priču.
Svim komentatorima, niste mi ništa pomogli, ima toliko nelogočni prijedloga kao
100% sudsko izvršenje, a i da krivaja radi, nemože izvršne presude su nas dovele do
ovoga, nemože jedno i drugo ili jedno ili drugo. 100% radnička krivaja, nebi bilo loše
ali na što bi to ličilo,i koliko bi radnika prihvatilo više bih odustalo nego što je ovih
172, čudni su ljudi naši radnici jedno pričaju drugo rade a treća misle, sve sam ja to
iskusio na svojoj koži, izdali su me sto puta ali valja nama dalje, eno konjuh u
živinicama radnici vlasnici 80% pa nerade i ne primaju plate, svi hće biti direktori i
vlasnici neće niko da radi.
Postoje dva riješenja, Stečaj ili nastavak ovog potpisanog ugovora, ako se nađe
kompromisno riješenje sa 172 radnika. Naravno ako se nastavi moraju se ispunjavati
preuzete obaveze u cijelosti, to će te vi radnici odlučivati,kako ćete i pošto će te
raditi, nesmijete dozvoliti ovim kokošarima poslovođama i šefovima, da se ovako
iživljavaju nad vama. Plate su male i bitće sve dok se ne počnu sprovoditi zakonski i
podzakonski akti, a za to ima inspekcija, samo treba ih upoznati. i pozvati.
Znači od ova dva prijedloga ŠTA IZABRATI nema trećeg jedino u stečaju možda se
nešto desi ali rizikantno. Vidjet ćemo, valjda se nađe riješenje.

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 21, 2010
XXL ne prestavljaj ugovr o zajedničkom ulaganju" i nakaradni "projekat Krivaja 1884"
kao jedino moguće rješenje.Ima još rješenja i vi to dobro znate.
Alternativa 100 % radnička "Krivaja" u 100 % radničkom vlasništvu .
I još nešto već je poznato da Turci holding "Hayat" je zainteresovan za "Krivaju", ima
ih i drugih, ali doći će i to.Već pušu neki drugi vjetrovi.

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 21, 2010
Već je postalo svakom ko imalo razmišlja jasno da Bige nemaju taj kapacitet da
mogu zadržati Krivaju.Krivaju može zadržati (ili da postane 100% radnička) ili neko
ko je baš toliko bogat da ima još najmanje deset firmi koja je svaka za sebe veličine
jedne "Krivaje".Bige to ne mogu zadržati i njima je to postalo jasno.Ovo je samo
zavlačenje i mrcvarenje naroda."Krivaja" će biti ili 100 % radnička ili će je privatizirati
neko dosta moćniji finansijski i na svaki drugi način od Biga.Za minimalno 100
miliona maraka obaveza treba neko mnogo jači.I ne mojte ni da mislite da preko
zakidanja na radničkim plaćama treba da steknete početni kapital za rješavanje nekih
problema za koje kupac odmah u startu prilikom ulaska u firmu treba da ima vlastiti
novac i da ga unese u firmu.Dugoročno NEĆETE USPJETI.

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 21, 2010
Neću da se ponavljam , ALI MORAM PONOVO REĆI:*ODGOVORNOST
OPĆINSKOG SUDA U ZAVIDOVIĆIMA ZA NE SPOROVOĐENJE IZVRŠENJA DA!
MORA SE VIDJETI ŠTA JE SA TIM, ZAŠTO JE SVE STALO, ZAŠTO SE NE
PROVODE IZVRŠENJA PO PRESUDAMA KRIVAJINIH RADNIKA (PLAĆE PO
KOLEKTIVNOM UGOVORU).
PONAVLJAM TREBA POSTAVITI JAVNO PITANJE I TO JAVNO OBJAVITI.
NEMA ŠUTNJE I NE SMIJE BITI ŠUTNJE.NAJVEĆI DŽIHAD JE REĆI ISTINU.

 +0

...
napisao ., Ožujak 21, 2010
..................

 +0

nisam zadovoljan sa odgovorima pa mi ponovo odgovorite


napisao šetač, Ožujak 22, 2010
Ja sam postavio konkretno pitanje, i niko mi nije onkretno odgovorio:
Minja je pokušao i sablja, ali nisam zadovoljan!

Ponovio bi pitanje minji: Šta misliš kada se proglasi stečaj, kada ćete dobiti vaša
potrašivanja, i kada ćemo mi koji smo potpisali dobiti???
Mislim da je pitanje jasno! I 1911 radnika i 172 radnika su tužili i imaju jednakopravne
presude! Nisu od 172 rasnika "jače" predude i po nekakvom privilegovanom propisu!
I Zakon o stečaju jasno to kaže - namirivanje onima kojima se duguje, a ne piše
niokakvim 172 radnika ni o 1911 - nego o potraživanjima - dugovima!

A savjet XXL: neka pročita sve moje komentare još jednom i neka to predloži u
Sarajevu. Da ponovim ovdje najbitnije: Vlada je kriva za ovo stanje i neka sada plati
penale za svoj nerad i nehatluk. Krivi su što su dozvolili nezakonit rad u IP Krivaji! A
kad se neko proglasi on po namirenju pravde plaća onim koji su oštećeni. U ovom
slučaju radnici su oštećeni, a krivci su poznati.

Treba i unaprijed razmišljat! npr. Proglašen je stečaj, i treba nastaviti rad. Treba
porazgovarati sa IKEA-om, a ne kako XXL kaže pustiti ih da odu. Ovaj ugovor što je
potpisan - radnici su zaslužili i opravdali ukazano povjerenje i neka nastave , a Bige
neka se snalaze na drugim stranama! Žao mi je što Bige moraju napustiti vilu, a eto
ako misle da mogu rukovoditi Krivajom neka ih stečajni upravnik angažuje kao
direktore i neka ponovo rade u vili - nemam ništa protiv!

I de minja odgovori na pitanje - kada ćeš dobit pare kada se proglasi stečaj a kada ću
ja - hoće li to biti isti dan, ili ti imaš neki drugi odgovor - ti mi odgovori!

Pozdrav komentatorima i komentatorkama!!!



 +0

...
napisao top, Ožujak 22, 2010
Za nerad suda u Zavidovićima prost odgovor je pitanjem zašto su bige postavili
Besima tako visoko,pa naravno zbog žene dok im treba da odradi određene stvari.
A uzgred prodaja krana i gatera je bila formalna i nikada se nije ni fening uplatio jer
kupac je bio zet od Biga i Centar njihova firma.

 +0

topu
napisao 173, Ožujak 22, 2010
Evo i nekih još razmišljanja!! Zašto je Besim (Halid) postavio Havu za predsjednicu -
možda da zaštiti i njega i njegovu braću od zatvora! Ali eto jednog od braće Muhića
je već poslala u zatvor (Izu), a valjda će i samog Besima, jer je i on na listi od 19
prema kojem je podignuta krivična prijava od 172 radnika za malverzacije oko IP
Krivaje, jer je i Besim jedno vrijeme bio u Upravnom odboru IP Krivaje!

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 22, 2010
Subhaneallah, pa i to za kran i gatere , opet prevara.Ljudi nemojte šutjeti, sve se to
mora javno objaviti.Neka se zna šta se radi u Zavidovićima.Neka svako zna da
izvršenja u Općinskom sudu čekaju (za radnička potraživanja po kolektivnom
ugovoru) i po dvije i tri godine.

 +0

za sablju
napisao šetač, Ožujak 22, 2010
Allahovoj sablji bi poručio da ne huška narod na nešto imaginarno nego da sam
osobno - lično pošalje novinarima ili SIPI. Eto Adnan Džonlić je uzoriti novinar iz
Zavidovića i sve informacije objavljuje, sve aktuelnosti, a mislim da mu ni feljton ne bi
promakao, ako je iskren i istinit, a vezan za ova dešavanja u Zavidovićima.
Adnana je lahko naći, samo se ukuca njegovo ime na tražilici (Google ili sl.) i dođe se
do njega, a on je na zenica blog, i ima e-mail pa mu proslijedi pismo ili dogovori s
njim intervju. A što se tiče sipe, ja joj adresu ne znam - ima onaj telefon lovac na
kriminalce i sl. pa je i do njih lahko doći, pa bujrum sabljo - siječi i reži.

Najlakše je reći - eto narode de vi to, svako od nas treba učiniti konkretnu stvar, a ne
preko nekog. A skupa ćemo najlakše sve postići - kada smo organizovani složni! Kao
ova 172 radnika.!!!
A što se tiče izvršenja - zapamti jednu stvar: svaki radnik treba da se obešteti
jednako. Mislim da po tvom i po tvojoj logici samo bi nekolicina (do 100 radnika)
mogli nešto da dobiju, a šta je sa ostalih 2000 radnika???
Šta da se kranovi demontiraju i izvezu, šta da se gateri svih 5 demontiraju i iznesu, i
da se ključne mašine demontiraju i iznesu: šta će onda biti; pilana - prazna
nadstrešnica, u kojoj treba da svoj hljeb (kruh) zarađuje 300 radnika? I nijedan radnik
iz pilane ni da iznese ni jedan valjčić od transportera, a kamo li mašinu - kako bi ti
objasnio radnicima pilane šta tada da oni rade?!!!!!
De malo sjedi na kožicu, isklanjaj nafile i pročitaj 5 stranica Kur'ana, još malo
razmisli, pa mi onda odgovori, a ne u ovoj huji koju sada imaš!!!!!

 +0

...
napisao ., Ožujak 22, 2010
Ima li na pomoli kakvo rješenje? 14.april je jako blizu.Pustite svađu.Nađite dogovor.
Baš me zainima da li ćete biti toliko glupi da dozvolite da sve ode pod stečaj?Ali
vidjet će se 14.aprila.

 +0

...
napisao alfa, Ožujak 22, 2010
KOMENTATOR 173
OVO ŠTO SI NAPISAO JE BAŠ ZANIMLJIVO, VOLIO BIH JOŠ NEŠTO DA
NAPIŠEŠ O TOME.MOLIM TE, BITNO MI JE.

 +0

...
napisao alfa, Ožujak 22, 2010
Šta je sa izletom u Ameriku? Ima li ko da nešto i o tome napiše? O radnjama u
krivajinom predstavništvu u Americi?

 +0

...
napisao ''Allahova sablja'', Ožujak 22, 2010
Treab priložiti sve presude (prije svih ovih 172 radnika) I JAVNO OBJAVITI U
"DNEVNOM AVAZU" I U DRUGIM NOVINAMA I TELEVIZIJI koliko godina čekaju te
presude na izvršenja u Općinskom sudu u Zavidovićima i postaviti JAVNO PITANJE
KO JE KRIV ZA TO.Treba i Općinski sud u Zavidovićima da da odgovor na neka
pitanja.

 +0

...
napisao alfa, Ožujak 22, 2010
Ima li još kakvih novosti?

 +0

alfi
napisao 173, Ožujak 22, 2010
Mislim da je dosta napisano! Nije mi jasno zašto su alfi bitne neke dodatne
informacije, gdje alfa živi? Mislim da je negdje u dijaspori (USA, Njemačka,...)!
Ovdje ljudi dosta znaju, šute, trpe teror, mobinge,... i komentarišu između sebe i
ovdje preko portala, i nadaju se boljem!

 +0


...
napisao alfa, Ožujak 22, 2010
173 jako je bitno, ne treba šutjeti.SVE SE OVO BILJEŽI.

 +0

...
napisao ., Ožujak 22, 2010
REVOLUCIJA.NARODNI USTANAK!NEĆŽEMO DA BUDEMO ROBOVI!

 +0

novosti
napisao šetač, Ožujak 22, 2010
U Sarajevu sastanak Mujezinovića, Heće, Bajramovića, Aličića,... Tema razgovora:
Zdici, Krivaja, stečaj, 172, 1911,...!

You might also like